۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
کد مطلب : ۵۰۰۴۶
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد

ادامه فعالیت سامانه بارشی در نواحی غربی چهارمحال و بختیاری/ افزایش 7 درجه‌ای دما در شهرکرد

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: بیشتر فعالیت سامانه امروز برای نواحی غربی است و سامانه بارشی بعدی از اواخر این هفته در استان فعال می‌شود.
ادامه فعالیت سامانه بارشی در نواحی غربی چهارمحال و بختیاری/ افزایش 7 درجه‌ای دما در شهرکرد
مهران چراغ‌پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‎‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: سامانه بارشی که از روز گذشته وارد این استان شد بارش‌های خوبی را در شهرستان‌های مختلف داشته است.
 
وی با بیان اینکه طی این بارش‌ها برای شهرکرد 12 میلی‌متر، بروجن چهار میلی‌متر، لردگان 21 میلی‌متر، کوهرنگ 34 میلی‌متر و هشت سانتی‌متر برف جدید، اردل 31 میلی‌متر، فارسان 13 میلی‌متر، سامان 10 میلی‌متر، بن هشت میلی‌متر، شلمزار 6 میلی‌متر و فرخشهر هشت میلی‌متر به ثبت رسیده است اضافه کرد: این سامانه برای امروز هم در سطح استان فعال است.
 
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بیشتر فعالیت سامانه امروز برای نواحی غربی است و سامانه بارشی بعدی از اواخر این هفته در استان فعال می‌شود.
 
چراغ‌پور اضافه کرد: برای روزهای دوازدهم تا چهاردهم اسفندماه، شاهد فعالیت این سامانه بارشی هستیم، اما برای امروز وزش باد شدید در اکثر نقاط استان وجود دارد.
 
وی ادامه داد: از نظر دمایی پارامتر دما تغییرات چندانی در طول این هفته نخواهد داشت و در 24 ساعت گذشته کوهرنگ با حداقل دمای صفر درجه سانتی‌گراد سردترین ایستگاه استان و ایلبگی با ثبت حداکثر دمای 17 درجه سانتی‌گراد به‌عنوان گرم‌ترین ایستگاه استان به ثبت رسیده است.
 
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری دمای فعلی شهرکرد را 6 درجه سانتی‌گراد بالای صفر عنوان و خاطرنشان کرد: دمای هوا نسبت به روز گذشته هفت درجه سانتی‌گراد افزایش داشته است.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۰۵:۴۸

26 Feb 2022