۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳
کد مطلب : ۵۰۰۴۰
مدیر کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری:

طرح وقف سبز همزمان با هفته درختکاری اجرا می شود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح وقف سبز همزمان با هفته درختکاری در بقاع متبرکه دارای ظرفیت استان خبر داد.
طرح وقف سبز همزمان با هفته درختکاری اجرا می شود
به گزارش جهانبین نیوز حجت الاسلام حسن امیری مدیر کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: طرح وقف سبز همزمان با هفته درختکاری در بقاع متبرکه دارای ظرفیت استان اجرا می شود. 
 
وی افزود: موضوع درختکاری و محیط زیست در نگاه اسلام یک نگاه معرفتی و معنوی است. 
 
مدیر کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طرح وقف سبز با هدف تقویت خدمات اجتماعی بقاع متبرکه در حوزه محیط زیست، کمک به آبادانی و سرسبزی محیط پیرامونی، ترویج فرهنگ درختکاری و افزایش پوشش گیاهی منطقه و بقعه و ترویج فرهنگ وقف و بخصوص وقف برای محیط زیست در بقاع متبرکه سراسر کشور اجرا خواهد شد.
 
امیری عنوان کرد: یکی از کارهایی که در اجرای این طرح صورت خواهد گرفت، تعامل با دانشگاه علوم پزشکی در راستای جذب مشارکت خانواده هایی که است صاحب فرزند نورسیده شده اند، به این صورت که این خانواده ها در طرح وقف نهال با درج پلاک به نام فرزندشان بر روی درخت، مشارکت می نمایند. 
 
وی خاطرنشان کرد: این طرح از روز 15 اسفندماه همزمان با ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به مدت یک هفته در بقاع متبرکه دارای ظرفیت اجرا خواهد شد. 
 
انتهای پیام/۱٠۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۲۳:۵۹

25 Feb 2022