۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴
کد مطلب : ۴۹۹۹۴
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لردگان خبر داد

دستگیری سارق سيم کابل برق در لردگان/ کشف خودرو مسروقه بلاصاحب در لردگان

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لردگان گفت: یک سارق سيم کابل برق با یک فقره سرقت دستگير شد، همچنین مأموران انتظامی این شهرستان، يک دستگاه خودروی سرقتی را به‌صورت بلاصاحب كشف كردند.
دستگیری سارق سيم کابل برق در لردگان/ کشف خودرو مسروقه بلاصاحب در لردگان
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ علي تابش فرد فرمانده نیروی انتظامی لردگان اظهار کرد: درپی وقوع چندين فقره سرقت سيم کابل برق در شهرستان موضوع به‌صورت ويژه در دستور کار مامورين پاسگاه انتظامی قلعه مدرسه اين يگان قرار گرفت.

تابش فرد افزود: با تلاش شبانه‌روزی و تحقيقات به عمل آمده ماموران پاسگاه انتظامی قلعه مدرسه موفق به شناسايی یک سارق شدند.

وی گفت: در يک عمليات غافلگيرانه سارق توسط پليس دستگير و در بازجويی‌های به‌عمل آمده به یک فقره سرقت سيم کابل برق اعتراف و متعهد به جبران خسارت به شاکی شد.

فرمانده نیروی انتظامی لردگان خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانون به مراجع قضائی معرفی شد.

وي در پايان افزود: پليس از هيچ تلاشی در جهت مقابله با سارقان و بالا بردن احساس امنيت و ايجاد امنيت در جامعه فروگذار نخواهد کرد.

کشف خودرو مسروقه بلاصاحب در لردگان

تابش فرد در ادامه بیان داشت: به دنبال اعلام سرقت يك دستگاه خودروی پرايد سفيد رنگ، مأموران کلانتری 11 شهداء شهر لردگان موضوع را به‌صورت ويژه در دستور كار قرار دادند.

اين مقام انتظامی ادامه داد: مأموران با گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی و پيگيری مستمر موفق شدند خودرو سرقتی را در روستای جليل‌آباد بلاصاحب كشف كنند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لردگان در پايان با اشاره به اينكه، خودرو كشف شده طی مراحل قانونی و تشکيل پرونده قضايی به يگان دلالت شد، از همشهريان عزيز خواست ضمن رعايت قوانين رانندگی، هشدارهای پليس را جهت پيشگيری از سرقت رعايت كنند تا در دام سارقان گرفتار نشوند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۱۵:۳۳

20 Feb 2022