۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۴۹۹۸۲
سرپرست مدیریت ارتباطات شهرداری شهرکرد ؛

ضرورت ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه

یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است که اگر به موضوع وسیع نگاه شود و دستورات آن را اجرا کنیم، به طور قطع امورات دیگر نیز به تأسی از این امر اصلاح می‌شود.
ضرورت ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه
به گزارش جهانبین نیوز؛ احمد مولوی سرپرست مدیریت ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه سبب اصلاح امورات دیگر نیز خواهد شد.

وی در جلسه با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با بیان اینکه همه ما در هر جایگاهی، باید نسبت به اجرایی کردن این مهم در حوزه کاری خود جدیت ویژه‌ای داشته باشیم، اظهارداشت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است که اگر به موضوع وسیع نگاه شود و دستورات آن را اجرا کنیم، به طور قطع امورات دیگر نیز به تأسی از این امر اصلاح می‌شود.

مولوی با بیان اینکه از ظرفیت‌های هیئت‌های مذهبی در راستای ترویج امر به معروف و نهی از منکر باید استفاده شود، افزود: اگر تعامل بین دستگاهی وجود داشته باشد قطع به یقین می‌تواند در راستای ترویج این فرهنگ گام بزرگی برداریم.

سرپرست مدیریت ارتباطات شهرداری شهرکرد با بیان اینکه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید نهادینه شود، افزود: فرهنگ‌سازی امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه وظیفه همگانی است و باید در اجرای هر چه بهتر و کامل‌تر این فریضه دینی سهیم باشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالفضل احمدی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در ادامه این جلسه خاطرنشان کرد: کارهای خوبی در این حوزه صورت پذیرفته اما باید تمام کارها پیوست فرهنگی داشته باشد چراکه هر چقدر امر به معروف و نهی ازمنکر در جامعه نهادینه شود مردم در توسعه و عمران و آبادانی و حفظ و نگهداری اموال بیت‌المال نیز مشارکت خواهند کرد.

احمدی ادامه داد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی و هماهنگی شود تا جلسات مشاوره خانوادگی برای کارکنان و مردم در حوزه سبک زندگی اسلامی، همسرداری و تربیت فرزندان برگزار شود.

وی گفت: هیئت‌های مذهبی می‌توانند در راستای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی ازمنکر و همچنین انجام امورات فرهنگی، اجتماعی و خدماتی به شهرداری کمک کنند و ظرفیت آن‌ها به کار گرفته شود.

در پایان جلسه پیشنهاد شد طی تفاهم‌نامه‌ای فی مابین شهرداری شهرکرد و ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر در راستای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر اقداماتی صورت پذیرد.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۱۴:۰۱:۳۴

19 Feb 2022