:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> شاه بیت گفتمان انقلاب اسلامی، عدالت اجتماعی است/ هیچ نقطه سازش میان جریان حق و باطل قرار ندارد | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۹
کد مطلب : ۴۹۹۷۳
نماینده مردم در شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی:

شاه بیت گفتمان انقلاب اسلامی، عدالت اجتماعی است/ هیچ نقطه سازش میان جریان حق و باطل قرار ندارد

احمد راستینه نماینده مردم در شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اگر با امریکا مبارزه میکنیم به خاطر این است که علاوه بر اینکه هیچ نقطه سازش میان جریان حق و باطل قرار ندارد ، در نگاه عقلانی اگر بخواهیم دچار فروپاشی حاکمیتی و فروپاشی ملت و سرزمینمان نباشیم باید دست طمع دشمن نسبت به کشور را قطع کنیم.
شاه بیت گفتمان انقلاب اسلامی، عدالت اجتماعی است/ هیچ نقطه سازش میان جریان حق و باطل قرار ندارد
احمد راستینه نماینده مردم در شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد:مقام معظم رهبری یک هدفگذاری روشنی برای پیاده سازی گفتمان بزرگ انقلاب اسلامی طراحی کردند.
 
وی با اشاره به اینکه گفتمان انقلاب اسلامی شاه بیت آن عدالت اجتماعی است تصریح کرد: مقام معظم رهبری در رساندن خدمات و حل مشکلات اقتصادی مردم و همچن بحث مبارزه با نظام استکباری آمریکا، همواره این دو مسئله را  شانه به شانه هم آورده و پیگیری می کند.
 
وی بیان داشت : ۴۳ سال از انقلاب عزیز ما می گذرد و هرجا ما این دو محور گفتمان انقلاب اسلامی، استکبار ستیزی و عدالت خواهی را در کنار هم مطالبه کردیم و پیش بردیم کشور و انقلاب ما چندین گام بزرگ به سوی خود برداشت.
 
راستینه با اشاره به اینکه وقتی از استکبار ستیزی سخن می گوییم نمی توانیم از مقدمات استکبار ستیزی یعنی تشکیل مسئله جهان چشم بپوشیم گفت: امروز نگاه بلند امام راحل عظیم الشان با هدایت های مقام معظم رهبری به بار نشسته و یک خط مبارزه با نظام استکبار و جبهه های آزادی بخش در سراسر دنیا شکل گرفته و یا در حال شکل گیری است.
 
وی عنوان کرد:  امروز به لطف خدا این هسته های مقاومت به یک شجره تنومند و بزرگی تبدیل شده که یک خط جریانی مقاومت را سازمان دهی و شکل داده که ما می توانیم از این جریان بزرگ مقاومت به جریان بهم پیوسته ای که سال های گذشته در برابر دولت دست نشانده و خودساخته جریان عبری،عربی تحت عنوان داعش به عنوان یک جایگزین برای مقابله با ایران اسلامی بوده یاد کنیم.
 
راستینه ادامه داد: این توان جریان مقاومت جریان مخوف پیچیده نظامی و سیاسی که توسط خودفروختگان جبهه عربی  و همچنین توسط شبکه های بزرگ جاسوسی دنیا شده بود سبب شد یک خطر بزرگ را برای کشور عزیز ما و بالاتر از آن برای مکتب اسلام شکل دهد.
 
وی خاطر نشان کرد: این جریان انقلاب و جریان مقاومت انقلابی توانست حرکت تکبیری عبری، عربی را زمین گیر کند و این دولت به اصطلاح داعش را نابود کند.
 
وی تشریح کرد: گفتمان عزت آفرین انقلاب اسلامی که جوانان عزیز را در سراسر جهان و مخصوصا در منطقه ما به هسته های مقاومت شکل داد و امروز این هسته های مقاومت فقط هسته های مقاومت نیستند بلکه به یک جریان قدرتمندی تبدیل شده اند که می توانند برای حل مسائل کشورمان نقش آفرین باشند.
 
راستینه افزود: جوانان ما برای حفظ انسجام ملی به میدان آیند برای صیانت از کشورشان نقش آفرینی کنند و اعتماد به نفس به تمام معنا را به مکتب اسلامی و به کشورهای اسلامی باز گردانند و این اتفاق بزرگی بود که ذیل انقلاب اسلامی شکل گرفت.
 
وی به مسئله عدالتخواهی اشاره کرد و گفت:  حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب بی تردید تمام ۴۳ سال که از اتقلاب گذشته تاکیدشان بر مسئله عدالت بوده و دشمنان ما هم تلاش کردند که با جداسازی گفتمان عدالت از گفتمان استکبار ستیزی یک جریان انحرافی را شکل دهند که آن جریان عدالت خواهی را نه تنها در ذیل نگاه و اندیشه ولایت فقیه بلکه از نگاه و اندیشه یک جریان مشخصی به دنبال متانت قدرت هست، شکل بگیرد.
 
وی افزود: این جریان انحرافی در سال های گذشته متاسفانه تلاش کرد از جایگاه قدرت به یک تئوری جدید در قالب عدالتخواهی دست پیدا کند و با شوهای نمایشی در دفاع از حقوق مردم تلاش کند رابطه مردم با حاکمیت و امامین انقلاب خدشه دار کند اما بازهم گفتمان زیبا حضرت امام و مقام معظم رهبری که عدالتخواهی را با استکبار ستیزی در هم تنیده می دادند.
 
راستینه اظهار کرد: بزرگ ترین مولفه تحقق عدالت آرمانی مکتب اسلاماین است که حاکمیت جور هم از بین رود و این در هم تندیگی گفتمان  در ذیل گفتمان مکتب انقلاب اسلامی کار بزرگی بود.
 
وی با اشاره به اینکه امروز بصیرت مردم و نگاه عمیق مردم به انقلاب اسلامی سبب شده که جریان انحرافی رو به ضعف رود گفت: نگاه مبارزه با استکبار صرفا به عنوان مسئله ای بوده که میان تضاد اندیشه ای اسلام و نظام سلطه است.
 
راستینه با تاکید بر اینکه شاخصه مهم نگاه فکری و عقلانی صحیح به مقوله حراست از منافع ملی است گفت:  در کنار اینکه  باور ، فکر و اندیشه عمیقی با تئوری عمیق نظام سلطه داریم ما برای منافع کشورمان از انسجام ملی صیانت و از مرزهای ایران اسلامی و منافع ایران  حراست میکنیم.
 
وی با بیان اینکه امروز اگر با امریکا مبارزه میکنیم به خاطر این است که علاوه بر اینکه هیچ نقطه سازش میان جریان حق و باطل قرار ندارد اظهار کرد: در نگاه عقلانی ما اگر بخواهیم دچار فروپاشی حاکمیتی و فروپاشی ملت و سرزمینمان نباشیم باید دست طمع دشمن نسبت به کشور را قطع کنیم.
 
راستینه در ادامه با اشاره به اینکه باید ظرفیت های دخالت و نفوذ در داخل کشور را بر روی  بیگانه ببنیدم  گفت: تجربه کشورهای مختلف دنیا نشان می دهد که هزینه های سازش به مراتب بیشتر از هزینه های مقاومت است.
 
وی تصریح کرد:  امروز دقیقا مشخص است که ما مقاومت میکنیم و در مقابل آن هزینه میکنیم اما این هزینه به مراتب کمتر از هزینه سازش است.
 
راستینه در پایان خاطر نشان کرد: گفتمان سازی حائز اهمیت است و باید به آن توجه کنیم، در یک نگاه عقلانی و منفعت طلبانه به دنبال حفظ میهن عزیزمان باشیم و مقابل خودمان را دشمن بدانیم.
 
انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۲۱:۳۰:۰۹

17 Feb 2022