۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۴۹۹۵۸
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد

افزایش دمای نسبی هوا در چهارمحال و بختیاری از پنجشنبه/ یک سامانه بارشی از هفته آینده فعال می‌شود

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: برای امروز تا ظهر همچنان شاهد جوی پایدار را داریم و از نظر دمایی افزایش نسبی دما را از فردا پیش‌بینی می‌کنیم.
افزایش دمای نسبی هوا در چهارمحال و بختیاری از پنجشنبه/ یک سامانه بارشی از هفته آینده فعال می‌شود
مهران چراغ‌پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: برای امروز تا ظهر همچنان شاهد جوی پایدار را داریم.
 
وی با بیان اینکه در بعدازظهر امروز شاهد افزایش ابر در سطح این استان به‌ویژه نیمه جنوبی خواهیم بود، ادامه داد: انتظار بارش‌های پراکنده در نیمه جنوبی و شهرستان لردگان خصوصا منطقه فلارد و مالخلیفه را داریم که بارش‌های موثری نیستند.
 
چراغ‌پور افزود: برای روز پنجشنبه و جمعه تا اوایل هفته آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد و افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.
 
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: از اواسط هفته آینده (روز دوشنبه) یک سامانه بارشی جدیدی استان را تحت پوشش موثر قرار می‌دهد و جزئیات این سامانه در آینده بیشتر ارائه می‌شود.
 
وی گفت: از نظر دمایی افزایش نسبی دما را از فردا پیش‌بینی می‌کنیم، امروز صبح چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ با کمینه دمای 12 درجه سردترین ایستگاه استان بود که در همان ساعت شهرکرد با کمینه دمای 9 درجه سانتی‌گراد سردترین مرکز استان گزارش شده است.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۳۴:۰۵

16 Feb 2022