:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> دستگیری سارق و اعتراف به 22 فقره سرقت در شهرکرد | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۴۹۹۱۳
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

دستگیری سارق و اعتراف به 22 فقره سرقت در شهرکرد

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری یک سارق و کشف 22 فقره سرقت از ساختمان‌های درحال ساخت، در شهرستان شهرکرد خبر داد.
دستگیری سارق و اعتراف به 22 فقره سرقت در شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار منوچهر امان اللهی فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: درپی وقوع چندين فقره سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت در شهرستان شهرکرد، مأموران کلانتری 11 شهرکرد وارد عمل شدند.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگردهای پلیسی موفق شدند، مشخصاتی از یک سارق به دست بیاورند و پس از کسب دستور قضائی وی را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: سارق در تحقیقات پلیس و پس از ارائه مستندات موجود به 22 فقره سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت در شهرستان شهرکرد اعتراف کرد.

امان اللهی با اشاره به معرفي متهم به مرجع قضائی، خاطرنشان كرد: پلیس در راه تامین امنیت نیاز به همکاری آحاد مردم دارد و شهروندان عزیز می‌توانند با رعایت توصیه‌های پلیس نقش به‌سزایی در پیشگیری از جرایم خصوصا سرقت‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۵۹:۴۷

10 Feb 2022