۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۴۹۹۰۹
رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری:

مردم به پیام‌های ارسال‌شده از شماره‌های شخصی و سرشماره‌های ناشناس اهمیت ندهند

رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری گفت: به همه شهروندان هشدار می‌دهیم که به پیامک‌های با محتوای قضایی، برنده شدن در برنامه‌های رادیویی، اپراتورهای همراه اول و ایرانسل و... توجه نکنند، چراکه این پیام‌ها از شماره‌های شخصی یا سرشماره‌های ناشناس ارسال می‌شود و هیچگونه اعتباری ندارد.
مردم به پیام‌های ارسال‌شده از شماره‌های شخصی و سرشماره‌های ناشناس اهمیت ندهند
سرهنگ مرتضی عسگری رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: متاسفانه با همه هشدارها و تاکیداتی که صورت می‌گیرد باز هم شاهدیم که برخی طعمه مجرمین سایبری می‌شوند و علت آن فقط عدم توجه و دقت است.

وی تصریح کرد: هنوز هم با این شگرد که شما برنده اپراتور ایرانسل یا همراه اول به‌عنوان یک مشتری خوش‌حساب هستید و وجهی را به حسابتان واریز می‌شود، مواجهیم.

عسگری اضافه کرد: کلاهبرداران با این شگرد افراد را به پای خودپرداز می‌کشند و اگر افراد از حضور پای عابربانک امتناع کنند، با این جمله که کد ارسالی را برایمان بفرستید مواجه می‌شوند، که با این اقدام همراه‌بانک فرد فعال می‌شود.

رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری یادآور شد: مردم مراقب باشند که کدهای ارسالی جزء خصوصی‌ترین اطلاعات افراد است و لازم است به شهروندان توصیه شود برای واریز وجه به حساب افراد لازم نیست کدی ارائه شود و یا پای دستگاه عابربانک حاضر شود.

عسگری یادآور شد: به همه شهروندان هشدار می‌دهیم که به پیامک‌های با محتوای قضایی، برنده شدن در برنامه‌های رادیویی، اپراتورهای همراه اول و ایرانسل و... توجه نکنند، چراکه این پیام‌ها از شماره‌های شخصی یا سرشماره‌های ناشناس ارسال می‌شود و هیچگونه اعتباری ندارد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۰۸:۴۵:۵۳

10 Feb 2022