۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۴۹۸۸۵
فرماندار شهرستان سامان خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی 15 پروژه در شهرستان سامان

فرماندار شهرستان سامان گفت: این شهرستان هم در زمینه افتتاحیه و هم کلنگ‌زنی در ایام دهه فجر پروژه‌هایی داشت و مجموعا 12 پروژه در چهار کاربری زیرساخت، صنعت، کشاورزی و بهداشت و درمان افتتاح و سه پروژه کلنگ‌زنی شد.
افتتاح و کلنگ‌زنی 15 پروژه در شهرستان سامان
کمال اکبریان فرماندار شهرستان سامان در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: قبل از کرونا در ایام‌الله دهه فجر برنامه‌هایی در شهرستان سامان داشتیم اما بعد از کرونا شرایط تاحدودی متفاوت شد.
 
وی با بیان اینکه امسال نیز برنامه‌ریزی‌هایی برای حضور مدیران در مساجد طی ده شب صورت گرفت اما با وجود اُمیکرون باز هم برنامه تغییر کرد و تصممیم بر این شد که این اجتماع برگزار نشود، بیان داشت: در همین راستا قرار بر این است که عمده برنامه‌ها در فضای مجازی برگزار شود و گروه‌هایی در این فضا برای ارائه گزارش عملکرد با مستندات توسط دستگاه‌های مختلف ایجاد شده است.
 
اکبریان با اشاره به برنامه‌های شهرستان سامان خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها از دوازدهم بهمن‌ماه به‌صورت رژه‌ موتوری، گلباران قبور مطهر شهدا و نواختن زنگ انقلاب آغاز شد اما، برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری راهپیمایی 22 بهمن به‌صورت رژه موتوری صورت گرفته است.
 
وی افزود: امسال هم در زمینه افتتاحیه و هم کلنگ‌زنی در ایام دهه فجر پروژه‌هایی داشتیم و مجموعا 12 پروژه در چهار کاربری زیرساخت، صنعت، کشاورزی و بهداشت و درمان با حضور معاونت امور عمرانی استانداری و تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی افتتاح شد که برای 42 نفر اشتغال‌زایی مستقیم و تقریبا 28 میلیارد تومان برای آن هزینه شد.
 
فرماندار شهرستان سامان یادآور شد: علاوه‌براین افتتاحیه‌ها، سه پروژه دیگر هم کلنگ‌زنی شد که شامل مرکز خدمات جامع سلامت روستای مارکده، مدرسه 6 کلاسه شهر هوره و جاده جدید محور سامان به چمالی می‌باشند و برای این سه پروژه برآورد 15 میلیارد تومان هزینه شده است.
 
اکبریان تاکید کرد: به غیر از این پروژه‌ها مواردی دیگر ازجمله 6 میلیارد تومان پروژه‌های مخابرات که با حضور مدیرعامل مخابرات استان در سامان افتتاح و در اختیار مردم قرار گرفتند، خصوصا در زمینه اینترنت پرسرعت که نیازی ضرروی است برای تحصیل دانش اموزان این موضوع اتفاق خوبی است در سطح شهرستان.
 
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۵۶:۵۷

8 Feb 2022