:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> لزوم تهیه طرح جامع شهرکرد تا اوایل سال آینده/ بازارچه صنایع دستی توسعه یابد | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۴۹۸۷۹
شهردار شهرکرد؛

لزوم تهیه طرح جامع شهرکرد تا اوایل سال آینده/ بازارچه صنایع دستی توسعه یابد

محمد تقی چاپلقی شهردار شهرکرد گفت: به منظور مدیریت بهتر شهر می‌طلبد طرح جامع شهری توسط راه و شهرسازی تا پایان سال جاری یا اوایل سال آینده تهیه و تدوین شود.
لزوم تهیه طرح جامع شهرکرد تا اوایل سال آینده/ بازارچه صنایع دستی توسعه یابد
به گزارش جهانبین نیوز؛ در راستای افزایش تعاملات فی مابین شهرداری و راه و شهرسازی جلسه‌ای با حضور شهردار و معاونین و حقوقی و املاک شهرداری، مدیرکل و معاونین راه و شهرسازی استان برگزار شد.

محمدتقی جاپلقی در این جلسه اظهارداشت: با توجه به نیاز شهر شهرکرد و ضرورت تهیه طرح‌های توسعه‌ای و مطالبات و دغدغه برخی مردم در زمینه طرح‌های شهری می‌طلبد طرح پیشنهادی طرح جامع شهری تا پایان سال جاری و یا اوایل سال آینده تهیه و ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه طرح جامع شهری باید آینده‌نگری مناسبی داشته باشد و مشکلات موجود را نیز رفع کند، افزود: اگر طرح دارای اشکال و ایرادات باشد نه‌ تنها نمی‌تواند آینده خوبی را برای شهر ترسیم کند بلکه به مشکلات موجود نیز دامن می‌زند.

شهردار شهرکرد با اشاره به ضرورت ساماندهی مشاغل در شهرکرد ادامه داد: مباحث فنی را در طرح جامع بررسی و برنامه‌ریزی لازم جهت ساماندهی مشاغل مزاحم انجام شود.

جاپلقی با اشاره به مطالبات شهرداری از راه و شهرسازی بیان کرد: لازم است راه و شهرسازی اقدامات برای پرداخت سهم 10 درصد شهرداری و اراضی فناوران را سریع‌تر به نتیجه برساند.

وی با بیان اینکه بازآفرینی یکی از موضوعاتی است که دولت برای آن اعتبار خوبی تخصیص و این ردیف نقش بسیار مهمی در اجرای پروژه‌های تعریف شده دارد، گفت: در راستای تأمین و جذب اعتبارات بازآفرینی شهری باید تلاش و جلسات مشترک در این راستا انجام شود.

حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی استان در ادامه جلسه از شهرداری خواست تا پروانه‌های ساختمانی طرح اقدام ملی سریعا صادر شود.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۴۷:۴۷

6 Feb 2022