۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۴۹۸۶۴
مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری:

بهره‌برداری از 13 طرح در حوزه گاز در دهه فجر در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: در ایام الله دهه فجر شاهد کلنگ‌زنی 13 طرح با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال در سطح چهارمحال و بختیاری هستیم، با اجرای این طرح‌ها 27 واحد تولیدی در دستورکار گازرسانی قرار گرفتند و حدود 30 درصد افزایش گاز تحویلی به استان محقق می‌شود.
بهره‌برداری از 13 طرح در حوزه گاز در دهه فجر در چهارمحال و بختیاری
جهانبخش سلیمیان مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: استراتژی‌های اصلی شرکت گاز عموما هدفمند کردن گازرسانی با هدف گرمابخشی به منازل و فضاهای فیزیکی مثل مساجد، مدارس و... است.
 
وی افزود: استراتژی دوم گازرسانی به واحدهای تولیدی در بخش‌های کشاورزی و صنعتی با هدف دلگرمی بخشی به سرمایه‌گذاران و در نهایت توسعه زیرساخت‌های لازم برای ثروت‌آفرینی، حرکت شتابنده به سوی توسعه متوازن و با پیوست عدالت است.
 
مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به پیشرفت قابل قبول در دستیابی به استراتژی تعریف شده اول که گرم کردن منازل بود، به این مهم دست یافتیم و هم‌اینک 96.6 درصد جمعیت استان از گاز برخوردار هستند.
 
سلیمیان عنوان کرد: در دهه فجر امسال استراتژی دوم یعنی توسعه زیرساخت‌ها برای حمایت از سرمایه‌گذاران و بهبود وضعیت اشتغال در چهارمحال و بختیاری به صورت جدی مورد توجه قرار گرفت.
 
وی خاطرنشان کرد: دستورکار قالب شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گازرسانی هدفمند به واحدهای تولیدی است.
سلیمیان اضافه کرد: در ایام الله دهه فجر شاهد کلنگ‌زنی 13 طرح با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال در سطح چهارمحال و بختیاری هستیم، با اجرای این طرح‌ها 27 واحد تولیدی در دستورکار گازرسانی قرار گرفتند و حدود 30 درصد افزایش گاز تحویلی به استان محقق می‌شود.
 
وی بیان کرد: همزمان با موارد ذکر شده در بالا، شاهد افتتاح پروژه‌هایی دیگری در چهارمحال و بختیاری بودیم که در آن‌ها حدود 10 طرح با اعتبار هزینه شده‌ای معادل 375 میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفت، با اجرای این طرح‌ها 502 خانوار که در 11 روستای شهرستان‌های کوهرنگ، کیار و اردل ساکن بودند از نعمت گاز بهره‌مند شدند.
 
مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: همچنین با تامین گاز، زمینه اسکان دائم حدود 700 خانوار عشایری نیز فراهم شد.
 
سلیمیان یادآور شد: در قالب افتتاحیه‌هایی که در حوزه گاز در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت، امسال 46 واحد تولیدی از نعمت گاز بهره‌مند شدند.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۱۵:۲۹

5 Feb 2022