۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
کد مطلب : ۴۹۸۶۳
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان شهرکرد:

شهروندان شهرکرد در مصرف آب صرفه‌جویی کنند/ سرما و کاهش آبدهی چاه‌ها، عامل افت فشار

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان شهرکرد بر مدیریت و صرفه جویی در مصرف آب در این شهرستان تاکید کرد و گفت: برودت هوا و عدم ذوب برف آبدهی چشمه کوهرنگ را کاهش داده و از طرفی کاهش آبدهی چاه‌های تامین کننده آب شرب باعث افت فشار آب در قسمت‌هایی از شهر شهرکرد شده است.
شهروندان شهرکرد در مصرف آب صرفه‌جویی کنند/ سرما و کاهش آبدهی چاه‌ها، عامل افت فشار
سعید اسکندری مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ بر مدیریت و صرفه جویی در مصرف آب در این شهرستان تاکید کرد.
 
وی افزود: برودت هوا و عدم ذوب برف آبدهی چشمه کوهرنگ را کاهش داده و از طرفی کاهش آبدهی چاه‌های تامین کننده آب شرب باعث افت فشار آب در قسمت‌هایی از شهر شهرکرد شده است.
 
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان شهرکرد بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب و همچنین مدیریت مصرف آب آشامیدنی تاکید کرد و از مشترکین آب و فاضلاب درخواست نمود در ماه‌های پیش رو همکاری و همراهی خود را هم چون گذشته داشته باشند.
 
اسکندری با اشاره به مشقت‌های فراوان تولید، ذخیره‌سازی، گندزدایی و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی علاوه بر مدیریت مصرف، ترویج صرفه‌جویی در مصرف آب را هم یک معروف مهم دانست.
 
وی به چالش‌های حوزه آب شرب اشاره کرد و کمک اقشار مختلف جامعه به‌ویژه خانواده‌ها را نقش آفرین خواند و تاثیر صرفه جویی در مصرف آب را علاوه بر استمرار خدمات مطلوب آبرسانی جلوگیری از دست اندازی به منابع آبی آیندگان دانست.
 
مدیر امور آبفای شهرستان شهرکرد به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان این شرکت اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون با تغذیه مخازن، اجاره چاه‌های کشاورزی و . . . توانستیم بخش‌هایی از این کمبود را جبران نماییم.
 
اسکندری عنوان کرد: شهر شهرکرد حدود 84  هزار مشترک دارد که 15 درصد آن‌ها پرمصرف هستند، لذا لازم است این مشترکین در نحوه مصرف آب خود تجدید نظر نمایند در غیر این صورت علاوه بر پرداخت آب‌بهای تصاعدی در صورت ادامه این روند اکیپ‌های کنترل مصرف آب این شرکت مجبور به قطع آب آنها خواهند شد.
 
وی تصریح کرد: این توصیه‌ها در راستای مدیریت مصرف بهینه و رعایت الگوی مصرف آب است و تاکید می شود صرفه جویی کم مصرف کردن نیست بلکه درست مصرف کردن است.
 
انتهای پیام/1031ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۳۳:۰۳

5 Feb 2022