۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
کد مطلب : ۴۹۸۵۳
در خطبه های نماز جمعه این هفته مطرح شد؛

دهه فجر تقویت اراده و ایستادگی است/مشکلات موجود به خاطر بی تدبیری برخی از مسئولان پیشین

محمد علی نکونام گفت:دهه فجر فرصت تقویت اراده و ایستادگی است و انقلاب با نگاه ارزشی و معنوی شکل گرفته است.
دهه فجر تقویت اراده و ایستادگی است/مشکلات موجود به خاطر بی تدبیری برخی از مسئولان پیشین
به گزارش جهانبین نیوز؛ نماینده ولی فقیه در استان و خطیب نماز جمعه شهرکرد با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامی در یک رویارویی نامتوازن شکل گرفت اما پروردگار اراده کرده بود تا ملتی با دست خالی در برابر یک رژیم تا دندان مسلح پیروز شود.

 نکونام افزود: اکنون هم این شرایط نامتوازن وجود دارد اما قدرت اصلی از آن انقلاب اسلامی شده و ضعف از آن دشمنان انقلاب است.

وی عنوان کرد: در شرایط فعلی نباید فقط به مشکلات نگاه کرد چرا که درگیری شدیدی با دشمن وجود دارد و نگاه باید به صورت جامع باشد چراکه با وجود مشکلات، ملت بصیر در برابر دشمن ایستاده اند و خداوند هم نوید داده آنها که جهاد کرده و سختی کشیده اند صاحب عزت و استقلال می شوند و در غیر این صورت ملت هایی که جهاد نکردن ذلیل خواهد شد.

خطیب نماز جمعه شهرکرد بیان کرد: برخی می خواهند القا کنند که اکنون هم وابستگی وجود دارد ولی اینها شبهه و مغالطه ای بیش نیست.

وی تصریح کرد: ملت ایران با عزت در حال حرکت هستند و مطمئن باشید که خداوند یاری رسان مومنان است، مبادا مشکلات روزمره که ناشی از عملکرد خودمان و مسئولان است موجب سستی و تزلزل در این راه شود.

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: مشکلات موجود را انقلاب ایجاد نکرده بلکه بخاطر بی‌تدبیری مسئولان پبش آمده و راه انقلاب همان راه انبیا و راه بهشت و رستگاری است.

نکونام گفت: دهه فجر فرصت تقویت اراده و ایستادگی است و انقلاب با نگاه ارزشی و معنوی شکل گرفته است.

وی ابراز کرد: یکی از وقایع مهم این دهه بیستم بهمن ماه همان بیعت تاریخی مردم چهارمحال و بختیاری با امام راحل است ، ما باید این روز را گرامی بداریم و به منطقه و جای خاصی محدود نکنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد با اشاره به ارتحال مرحوم آیت الله صافی گلپایگانی گفت: ایشان مردی الهی بودند که عمری پر برکت داشتند و در پایان عمر کتاب منتخب الاثر درباره امام عصر را نوشته و به یادگار گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: ماه رجب بهترین فرصت برای دعا ، نورانی شدن عبودیت و تهذیب است ، خوشا به حال آنها که در روز قیامت بانام رجبیون فراخوان می شوند چرا که این افراد در ماه رجب توبه کرده خود را اصلاح کردند و به فکر آخرت بودند و این از ظرفیت های ماه رجب است.

وی افزود: نکته مهم این است که ماه رجب فرصت آمادگی برای ورود به ماه مبارک رمضان است تا با ذکر عبادت و روزه گرفتن مهیای ورود به این ماه پر برکت شویم .4

خطیب نماز جمعه شهرکرد در پایان بیان کرد: شهادت امام هادی علیه السلام هم در این ماه حادث شده است ، یکی از پرمعناترین و جامع ترین سند شناخت ائمه اطهار را برای ما به یادگار گذاشته اند این میراث ارزشمند زیارت جامعه کبیره نام دارد که حضرت ولی عصر هم بسیارما را به خواندن آن توصیه کرده‌اند.

انتهای پیام/1030 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۱۷:۰۷:۳۵

4 Feb 2022