۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
کد مطلب : ۴۹۸۴۸
نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی:

بازگشایی سد زاینده‌رود، با هماهنگی مسؤولان چهارمحال و بختیاری نبوده است/ تصمیم غلط و یک‌طرفه وزارت نیرو در بازگشایی دریچه‌های سد

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: بازگشایی سد زاینده‌رود به هیچ عنوان با هماهنگی مسؤولان چهارمحال و بختیاری نبوده است، تصمیم یک طرفه غلطی بوده که اتخاذ شد، تذکرات لازم به وزیر نیرو داده شد و موضوع به صورت ویژه پیگیری خواهد شد.
بازگشایی سد زاینده‌رود، با هماهنگی مسؤولان چهارمحال و بختیاری نبوده است/ تصمیم غلط و یک‌طرفه وزارت نیرو در بازگشایی دریچه‌های سد
به گزارش جهانبین نیوز; احمد راستینه نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، درخصوص باز شدن دریچه‌های سد زاینده‌رود علی‌رغم حجم پایین آب ذخیره در پشت این سد، اظهار کرد: بازگشایی سد زاینده‌رود یک تصمیم غلط بود.
 
وی افزود: تصمیم غلط بازگشایی سد زاینده‌رود را به وزارت نیرو اعلام کردیم و حتما در پیگیری‌هایی که می‌شود تذکرات لازم را خواهیم داد و حقوق مردم چهارمحال و بختیاری را به صورت ویژه مطالبه می‌کنیم.
 
نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به مردم چهارمحال و بختیاری اطمینان می‌دهیم که نگران این موضوع نباشند.
 
راستینه عنوان کرد: بالغ بر یک هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های آبرسانی چهارمحال و بختیاری تخصیص گرفته شده و آب شرب مردم این استان تا پایان ۱۴۰۱ از محل منابع پایدار تامین خواهد شد و کام مردم از آب با کیفیت شیرین می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: بازگشایی سد زاینده‌رود به هیچ عنوان با هماهنگی مسؤولان چهارمحال و بختیاری نبوده است، تصمیم یک طرفه غلطی بوده که اتخاذ شد، تذکرات لازم به وزیر نیرو داده شد و موضوع به صورت ویژه پیگیری خواهد شد.
 
نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امیدوارم صدای تانکرهای آبی که در شهرکرد برای آبرسانی ناشی از تنش آبی حرکت کردند به گوش مسؤولان ذی‌ربط رسیده باشد، به عنوان خادم مردم استان در مجلس شورای اسلامی به صورت ویژه این موضوع را پیگیری می‌کنیم.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۱۷:۰۲:۰۷

3 Feb 2022