۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۴۹۸۴۶
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد

آغاز احداث ۱۶۱۲ واحد مسکونی در مرحله پایانی طرح اقدام ملی مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره آغاز عملیات اجرایی یک هزار و ۶۱۲ واحد مسکونی مرحله پایانی طرح اقدام ملی مسکن در استان، اظهار کرد: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه ۱۲ هزار میلیارد ریال است که باعث اشتغالزایی برای ۲ هزار و ۸۲٠ نفر می شود.
آغاز احداث ۱۶۱۲ واحد مسکونی در مرحله پایانی طرح اقدام ملی مسکن
به گزارش جهانبین نیوز؛ حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در مراسم کلنگ زنی عملیات اجرایی یک هزار و ۶۱۲ واحد مسکونی مرحله پایانی طرح اقدام ملی مسکن در استان، اظهار کرد: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه ۱۲ هزار میلیارد ریال است که باعث اشتغالزایی برای ۲ هزار و ۸۲٠ نفر می شود. 
 
وی با اشاره به اقدام مهم دولت سیزدهم در طرح نهضت ملی مسکن، افزود: بر طبق این طرح قرار است سالانه ۴٠ هزار واحد مسکونی شهری در کل استان ساخته شود. 
 
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ۴۸ هزار نفر در استان متقاضی طرح نهضت ملی مسکن هستند که از این تعداد ۲۶ هزار نفر حائز شرایط اولیه هستند، تنها در شهرکرد ۲۴ هزار نفر در طرح نهضت ملی ثبت نام کردند که این تعداد ۱۲ هزار و ۶٠٠ نفر واجد شرایط بودند. 
 
مقصودی با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن نیز عنوان کرد: از سال گذشته عملیات اجرایی این طرح آغاز شده و ۳ هزار هشت نفر واجد شرایط شناسایی شدند، هم اکنون نیز عملیات اجرایی یک هزار و ۴٠٠ واحد مسکونی شروع شده است.
 
انتهای پیام/۱٠۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۱۴:۳۰:۱۰

3 Feb 2022