۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
کد مطلب : ۴۹۸۴۵
رئیس آموزشکده فنی دختران شهرکرد خبر داد؛

همزمان با آغاز دهه فجر رویداد دانشجوی دختران انقلاب برگزار شد

پروانه مردانی گفت: نخستین رویداد دانشجویی دختران انقلاب در دانشگاه فنی با حضور اساتید مطرح کشوری و 45 نفر از دانشجویان دختر فعال فرهنگی، با محوریت خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی در آموزشکده فنی دختران شهرکرد در ایام دهه مبارک فجر آغاز به کار نمود.
همزمان با آغاز دهه فجر رویداد دانشجوی دختران انقلاب برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز؛پروانه مردانی رییس آموزشکده فنی دختران شهرکرد بیان کرد: نخستین رویداد دانشجویی دختران انقلاب در دانشگاه فنی با حضور اساتید مطرح کشوری و 45 نفر از دانشجویان دخترفعال فرهنگی، با محوریت خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی در آموزشکده فنی دختران شهرکرد در ایام دهه مبارک فجر آغاز به کار نمود.

وی ضمن اینکه این رویداد در روز های 13 و 14 بهمن ماه سال جاری در حال برگزاری است افزود: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی زمینه‌ساز تحقق تمدن نوین اسلامی و خودسازی قشر جوان به ویژه دانشجویان است.

پروانه مردانی تصریح کرد: با توجه به اینکه وجود نیرو‌های انقلابی در دانشگاه فنی برای ارتقای جامعه در مسیر انقلاب، رهبری و گام دوم انقلاب اهمیت دارد. رویداد دانشجویی دختران انقلاب برای نخستین بار در بین دانشکده ها وآموزشکده های فنی کشور در آموزشکده فنی دختران شهرکرد برگزار می‌شود.

مردانی با توجه به اینکه مخاطب اصلی مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم ،جوانان هستند  گفت: بحث اصلی گام دوم به صورت عملی و علمی انجام نشده و بیشتر حالت خوانشی داشته است، و شاخصه اصلی دانشگاه فنی ، انقلاب گری و قدم گذاشتن در مسیر درست انقلاب است،
بر آن شدیم تا در مسیر اجرای منویات مقام عظمای ولایت قدمی در راه عملیاتی کردن آن برداریم.

رییس آموزشکده فنی دختران  شهرکرد در حاشیه برگزاری این رویداد دانشجویی ابراز کرد: استادان برجسته کشوری در این رویداد، به نقش و رسالت دانشجو در مساله یابی، ارائه‌ی راه حل‌ها و پیشنهادات برای مسائل کشور و انقلاب می‌پردازند.

وی همچنین گفت: این رویداد برای آماده کردن افراد است و هر کدام از این گروه‌ها یک مربی خواهند داشت، این دوره‌ی دو روزه به صورت گروه بندی با حضور یک مربی در هر گروه ،جهت آماده سازی فکری برای شناسایی درست مسائل، ارائه راه حل‌ها در حال برگزاری است،با توجه به این نکته که به هر حال نقش مردم به ویژه دانشجویان در ارتباط با بیانیه گام دوم و کمک به حل مسائل کشور، چه خواهد بود.

مردانی در پایان اضافه کرد: گروه‌های منتخب رویداد، در ماه‌های آینده موضوعات جامعه و انقلاب را رصد و با تشکیل هسته‌هایی رسالت دانشجویی را در کمک به مسایل جامعه انجام خواهند داد.

انتهای پیام/1030 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۱۵:۱۸:۱۰

3 Feb 2022