۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۴۹۸۴۴
استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد

تامین آب و اشتغال پایدار دو مشکل و اولویت مهم در چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از مشکلات چهارمحال و بختیاری ایجاد اشتغال پایدار است که نبود آن باعث مهاجرت مردم از روستاها به حاشیه شهرها و زیر سوال رفتن منزلت اجتماعی آنان می‌شود، همچنین در تلاش برای تامین آب شرب پایدار برای استان هستیم.
تامین آب و اشتغال پایدار دو مشکل و اولویت مهم در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز; غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری صبح امروز در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان شهرکرد; اظهار کرد: اگر به گذشته بازگردیم و خباثت‌های دشمنان این مرز و بوم را مرور کنیم، می‌بینیم که دشمن همه تلاش خود را به کار گرفته تا این ملت و انقلاب را از بین ببرد.
 
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در ۴۳ سال گذشته توفیقات بزرگی داشته و توطئه‌های زیادی را خنثی کرده است، تحمیل جنگ و کودتا، ترورهای شخصیتی به دست منافقان و... همگی نشان از این توطئه‌ها دارد.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همان آلبانی نشین‌های رانده شده از این ملت و مملکت به ترور شخصیتی روی آورده‌اند .
 
حیدری عنوان کرد: امروز نیز مردم با عظمتی که نمیخواستند زیر لوای آمریکا باشند تحت فشارهای اقتصادی قرار گرفته‌اند و دشمنان به دنبال ناامید و عصبانی کردن مردم، ایجاد شک در کارآمدی نظام دینی، بی اعتمادی مردم نسبت به مسؤولان نظام و... هستند. 
 
وی خاطرنشان کرد: ایران اکنون در عرصه بین الملل قدرتمند است، استقلال دارد و در منطقه هیچ تصمیم و توافقی بدون حضور این کشور به نتیجه نمی‌رسد.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ایران در حوزه علمی، زیرساخت دفاعی و امنیتی حرف اول را در منطقه می‌زند، اضافه کرد: وقتی صدام با ارتش تا دندان مسلح خود به این کشور حمله کرد حتی فشنگ کلاشینکف هم نمی‌توانستیم بسازیم.
 
حیدری در بخش دیگری از سخنان خود افزود: حدود ۷۰۰ پروژه نیمه تمام در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که تکمیل و بهره‌برداری از آن‌ها می‌تواند مشکلات زیادی را از مردم استان رفع کند.
 
وی ادامه داد: یکی از مشکلات چهارمحال و بختیاری ایجاد اشتغال پایدار است که نبود آن باعث مهاجرت مردم از روستاها به حاشیه شهرها و زیر سوال رفتن منزلت اجتماعی آنان می‌شود.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: در تلاش برای تامین آب شرب پایدار برای استان هستیم، مشکلاتی که برای آب شرب در شهرهای استان ایجاد شده است شرمندگی مسؤولان استانی را به دنبال دارد.
 
حیدری با بیان اینکه تامین آب پایدار برای کشاورزی و بخشی از صنعت چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: در این استان حتی برای تامین آب پایدار در مرکز استان مشکل داریم و با اندیشیدن تدابیر پدافندی توانستیم موقتا مشکل آب را حل کنیم، این مسئله زیبنده مردم نیست.
 
وی اضافه کرد: نا امیدی معنا ندارد، هیچ مشکلی نیست که با کار جهادی حل نشود.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۵۰:۴۶

3 Feb 2022