:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> مردم گول افراد سودجو را نخورند/ رسانه ها آگاه سازی کنند | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۴۹۸۴۰
دادستان عمومی و انقلاب چهارمحال و بختیاری:

مردم گول افراد سودجو را نخورند/ رسانه ها آگاه سازی کنند

عبدالرضا علی محمدی دادستان عمومی و انقلاب چهارمحال و بختیاری گفت: عده ای قصد بردن مال مردم را دارند و ما معمولا با انبوهی از اینگونه پرونده ها مواجه هستیم، مردم نباید گول افراد سودجو را بخورند و سرمایه خود را در اختیار افراد سودجو قرار ندهند.
مردم گول افراد سودجو را نخورند/ رسانه ها آگاه سازی کنند
به گزارش جهانبین نیوز؛ عبدالرضا علی محمدی دادستان عمومی و انقلاب چهارمحال و بختیاری  در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: برخورد با اراذل و اوباش در سطح استان چهارمحال و بختیاری از مهم ترین اقداماتی است که انجام داده ایم .
 
وی با اشاره به اینکه برخوردهای جدی در راستای پرونده های مفاسد اقتصادی صورت گرفته است تصریح کرد: پرونده هایی که بدست ما می رسد به طور کامل بررسی و در راستای حل آن تلاش می شود.
 
علی محمدی  با اشاره به اینکه در بحث مبارزه با مواد مخدر در سطح استان کارهای خوبی صورت گرفته است عنوان کرد: این استان در سطح کشور در راستای مبارزه با مواد مخدر حرف برای گفتن دارد، هرچند مطلوب نیست اما نسبت به استان های دیگر اقدامات شایسته ای را انجام داده است.
 
علی محمدی ادامه داد: ملاقات های مردمی هر هفته صورت می گیرد و مشکلات آن ها بررسی می شود،در روزهای ملاقات عمومی ۱۸۰ نفر مراجعه کننده وجود دارد.
 
وی اذعان داشت: در بحث امور زندانیان دو مشکل وجود دارد یکی خود زندانیان و یکی خانواده آن هاست، در بحث مرخصی ها و کاهش جمعیت زندانیان با مشکلات مواجه هستیم .
 
علی محمدی با اشاره به اینکه حجم زندان های ما محدود است که این موضوع کار را برای ما مشکل کرده است گفت: در تلاش هستیم که کیفر را کاهش دهیم.
 
وی بیان داشت: در سال دو نوبت از حوزه های قضایی سرکشی صورت می گیرد، بازرسی ها به صورت نوبه ای انجام می شود و در تلاش هستیم که مشکلات آن ها به حداقل برسد.
 
علی محمدی در ادامه افزود: بازرسی از مراکز بهزیستی، کلانتری ها، دستگاه ها، پلیس امنیتی و .... توسط ماموین ما صورت می گیرد.
 
وی در بخش دیگر از صحبت های خود به سرمایه گذاری که مردم انجام می دهند اشاره کرد و گفت: عده ای قصد بردن مال مردم را دارند و ما معمولا با انبوهی از اینگونه پرونده ها مواجه هستیم، مردم نباید گول افراد سودجو را بخورند و سرمایه خود را در اختیار افراد سودجو قرار ندهند.
 
علی محمدی با تاکید بر اینکه باید آگاه سازی صورت گیرد گفت: چندی پیش یک شرکت، قالی را که ۲۰ میلیون تومان قیمت داشت را ۴۰ میلیون تومان معامله کرد اما پولی به بافندگان نداد و همین باعث شد مردم با مشکل مواجه شوند.
 
وی در پایان گفت: هر قاضی یک میزان پرونده را می تواند بررسی کند، برخی از کارمندان ما  به خاطر حجم پرونده ها  از لحاظ روحی و روانی دچار مشکل شده اند که باید این موضوع نیز دیده شود.
 
انتهای پیام/ ۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۲۷:۳۹

3 Feb 2022