۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۴۹۸۳۰
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری بزرگ‌ترین نمایشگاه خوشنویسی با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری اختتامیه اجلاس نماز در شهرستان کیار، برگزاری اختتامیه اولین جشنواره کالاهای فرهنگی استان، اکران جشنواره فیلم فجر در سینماهای شهرکرد، برگزاری جشنواره استانی موسیقی فجر و برگزاری بزرگ‌ترین نمایشگاه خوشنویسی با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی ازجمله برنامه‌های این دهه هستند.
برگزاری بزرگ‌ترین نمایشگاه خوشنویسی با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی
ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در کمیته فرهنگی تاکید بر مردم محور بودن جشن‌های انقلاب است.
 
وی افزود: با توجه به اینکه انجمن‌های فرهنگی، سمن‌ها و موسسات فرهنگی بسیاری در قالب کمیته فرهنگی دسته‌بندی می‌شوند، از همین رو برنامه‌های ویژه دهه‌فجر را به آن‌ها واگذار کردیم تا مردم محور بودن این آیین‌ها حفظ شود.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ایام دهه فجر، روزهای شادی و سرور است لذا حتما باید فضای برنامه‌ها نیز فضایی شاد داشته باشند.
 
شریفی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای بزرگداشت ایام الله دهه فجر از سوی کمیته فرهنگی، عنوان کرد: برگزاری اختتامیه اجلاس نماز در شهرستان کیار، برگزاری اختتامیه اولین جشنواره کالاهای فرهنگی استان، اکران جشنواره فیلم فجر در سینماهای شهرکرد، برگزاری جشنواره استانی موسیقی فجر و برگزاری بزرگ‌ترین نمایشگاه خوشنویسی با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی ازجمله برنامه‌های این دهه هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه دستاوردهای زنان سرپرست خانواده و هنرمند، برگزاری 11 مورد عصر شعر و داستان در سطح استان، برپایی نمایشگاه پوستر و سیر مطبوعات انقلاب اسلامی، برپایی نمایشگاه کاریکاتور، روایتگری انقلاب اسلامی با حضور مادران و پدران قصه‌گو، برپایی پویش پرچم و احتزاز پرچم در کوی و برزن و... از دیگر برنامه‌های فرهنگی در دهه فجر در چهارمحال و بختیاری هستند.
 
انتهای پیام/1031ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۲۶:۲۹

2 Feb 2022