۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
کد مطلب : ۴۹۸۲۵
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

حقایق قبل و بعد از انقلاب برای مردم تبیین شود/ نگذارید جوانان اسیر تحریف دشمنان در فضای مجازی شوند

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام گفت: امروز یکی از کارهای دشمن تحریف حقایق قبل و بعد از انقلاب است ما باید حقایق را برای مردم تبیین و ترسیم کنیم.
حقایق قبل و بعد از انقلاب برای مردم تبیین شود/ نگذارید جوانان اسیر تحریف دشمنان در فضای مجازی شوند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام در مراسم ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود امام خمینی(ره)  به کشور ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: امسال دهه فجر مبارک بود به برکت نزول آسمانی و بارش برف که حداقل نشانه ای است بر اینکه ما مایوس نباشیم و دعا کنیم.
 
وی تصریح کرد: یکی از وظایفی که امروز به گردن همه ما است تکلیف شرعی و سیاسی بوده که باید جهاد تبیین داشته باشیم و بتوانیم حقایق قبل و بعد از انقلاب را ترسیم کنیم.
 
نکونام با اشاره به اینکه دشمن در تلاش است قبل از انقلاب را خوب جلوه دهد تصریح کرد: ما باید با آوردن حقایق جلو تحریف دشمن را بگیریم.
 
وی با اذعان بر  اینکه امروز یکی از کارهای مهم دشمن این است که حقایق را وارانه جلوه دهد گفت: دشمن قبل از انقلاب را چهره نورانی به آن می بخشد و بعد از انقلاب را یک چهره ظلمانی به آن می دهد در صورتی که خلاف آن است که بیان می کنند.
 
نکونام خاطر نشان کرد: دشمن ظلم های قبل از انقلاب را نادیده می گیرد و یک سری کارها را بزرگ جلوه می دهد تا در  اذهان جامعه بگویید انقلاب نه تنها کاری نکرده بلکه شرایط را برای مردم سخت کرده و این چیزی است که ما در رسانه های بیگانه زیاد شاهد هستیم و در داخل هم بعضی هم به این مسئله دامن میزدند.
 
وی یادآور شد: علت اینکه آن زمان مردم کاری به این کارها نداشتند نه اینکه شرایط مساعد بودشرایط آن زمان سخت و خفقان آور بود و اجازه داده نمی شد مردم در سرنوشت خود سهیم باشند به همین خاطر مردم هم ترجیح میدادند کاری به این کارها نداشته و سرگرم به زندگی خود باشد و عده ای کشور را هر طور دوست داشتند اداره میکردند و هر طور خواستند با بیگانگان تعامل داشته باشند و این به این خاطر بود که شرایط رفاه و آسایش در ان زمان وجود نداشت.
 
نکونام افزود: وضع اقتصادی و معیشتی این زمان به مراتب بهتر از وضع اقتصادی قبل از انقلاب است، منتها قبل از انقلاب چشم و هم چشمی نبود و مردم قانع بودند.
 
وی با تاکید بر اینکه قبل از انقلاب به مردم القا می شد که شما نمی توانید و توان انجام کاری را ندارید گفت: خودباختگی را از جامعه گرفتند و فرهنگ تو نمی توانی را القا کردند در صورتی که بعد از انقلاب تا کنون فرهنگ می توانی را به جامعه تزریق کردند به گونه ای که در خیلی از مسائل نخبگان جامعه امروزی ما در دنیا حرف برای گفتن دارند.
 
نکونام با بیان اینکه ما امروز به عرصه های مختلف علمی رسیده ایم گفت: نخبگان ما در برخی عرصه ها رتبه اول و دوم را کسب کرده اند .
 
وی با بیان اینکه دشمنان شما با ذلت پیش می روند  و شما با عزت راه را ادامه می دهید گفت: دشمن امروز در مذاکرات مانده است که چه راه و روشی را انتخاب کند .
 
نکونام خاطر نشان کرد: امروز کشور ما مستقل است و در دنیا حرف برای گفتن دارد و این دستاورد مقاومت و ایستادگی و برکت خون شهداست.
 
وی بیان داشت: زندگی سخت است اما قرآن می فرماید جهاد ، سختی، ایستادگی و مقاومت می خواهد تا انسان به عزت برسد در واقع بهشت را به بها می دهند.
 
نکونام با تاکید بر  اینکه  سختی وجود دارد اما مقایسه با قبل از انقلاب نیست گفت: تبیین از وظایف ماست که باید حقایق قبل از انقلاب و بعد از انقلاب را برای مردم ترسیم کنیم.
 
وی یاد آور شد: نسل جوان نباید اسیر فضای مجازی شود و  دشمن با تمام وجود به دنبال این است که افکار و حقایق را از جوانان ما بزداید و تحرف کند.
 
نکونام اظهار کرد: انقلاب شد و می رود تا به جایی که می خواهد برسد، مبادا کسی امید خود را از دست بدهد، هدایتگر این انقلاب  خداست و هدایتگرش ولی خدا و خون پاک شهیدان است،مبادا کسانی اسیر این تحریف ها بشود و خودشان در این مسیر باز بایستند .
 
نکونام در پایان گفت: امید است امروز آغازی باشد تا بتوانیم حقایق را برای یکدیگر ترسیم کنیم، در واقع جهاد تبیین همین است که به آن عمل کنیم.
 
انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۱۴:۳۲:۰۵

1 Feb 2022