۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۴۹۸۲۴
مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

انقلاب اسلامی، بزرگ ترین دستاورد ایران در طول تاریخ /نقش معلمان در بزنگاه‌های مهم و حساس تاریخی بی بدیل بود

فرحناز قائد امینی مدیرکل آموزش‌وپرورش چهارمحال و بختیاری گفت: معلمان در تمامی بزنگاه‌های مهم و حساس تاریخی نقش بی‌بدیلی ایفا نموده‌اند و همواره با ایستادگی، مقاومت و ایثار درس‌های بزرگی به جامعه داده‌اند.
انقلاب اسلامی، بزرگ ترین دستاورد ایران در طول تاریخ /نقش معلمان در بزنگاه‌های مهم و حساس تاریخی بی بدیل بود
به گزارش جهانبین نیوز؛ فرحناز قائد امینی مدیرکل آموزش‌وپرورش چهارمحال و بختیاری در آیین نواختن گلبانگ انقلاب اسلامی، همزمان با لحظه ورود تاریخی امام راحل (ره) به میهن اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌‌ی آن روزها و تبریک این ایام گفت: ۱۲بهمن ماه سال ۱۳۵۷ روز تحولی عظیم در تاریخ باشکوه سرزمین ایران است که با ورود تاریخی ابرمردِ قرن بیستم حضرت امام خمینی(ره) پس از 14 سال تبعید و ایستادگی به میهن عزیزمان رقم خورد و در نهایت پایداری امام (ره) نتیجه داد و دشمن در برابر اراده این مرد بزرگ شکست خورد و انقلاب شکوهمند اسلامی متولد گردید.
 
 وی تصریح کرد: بی شک انقلاب اسلامی یکی از بزرگ‌ ترین افتخارات و دستاوردهای ملت ایران در طی دوره ها مختلف تاریخی است که در سایه بیداری، انسجام و همدلی مردم با رهبری امام خمینی و در جهت حق طلبی، ستم ستیزی، اصلاح‌گری، عدالت خواهی و آزادی‌خواهی آگاهانه و دوری از هرگونه افراط و تفریط به وقوع پیوسته است.
 
قائدامینی به نقش معلمان و دانش‌آموزان در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: معلمان در تمامی بزنگاه‌های مهم و حساس تاریخی نقش بی‌بدیلی ایفا نموده‌اند و همواره با ایستادگی، مقاومت و ایثار درس‌های بزرگی به جامعه داده‌اند.
 
وی ادامه داد: دانش‌آموزان نیز با تاسی از معلمان خود در همه صحنه‌های انقلاب که نیاز بود خوش درخشیدند، هم در پیروزی انقلاب اسلامی و هم در حفاظت و حراست این انقلاب. نسل اول انقلاب یادشان می‌آید در سال‌های ۵۶، ۵۷ روزی نبود که مدارس به دلیل راهپیمایی‌های دانش‌آموزان تعطیل نشود.
 
قائدامینی ادامه داد: اکنون در فجر چهل و سوم انقلاب اسلامی و در گام دوم این انقلاب معلمان با اراده و اقتدار ایستاده‌اند و با مجاهدت و از خودگذشتگی اجازه نمی‌دهند هیچ مساله‌ای حتی شیوع ویروس منحوس کرونا باعث تعطیلی تعلیم و تربیت گردد.
 
مدیرکل آموزش‌وپرورش چهارمحال‌‌و‌بختیاری در ادامه به طرح رتبه‌بندی معلمان نیز اشاره کرد و گفت: از سوی مقام عالی وزارت و کلیه دست اندرکاران وزارت آموزش‌و‌پرورش اراده‌ای محکم و قوی برای اجرای هرچه بهتر این طرح شکل گرفته است و من از همکاران ارجمند و عزیز می‌خواهم باوجود همه مشکلات معیشتی و اقتصادی که مقامات علی رتبه کشوری نیز به خوبی از آن آگاه هستند، اجازه ندهند که این مساله به ایجاد تفرقه میان مردم و مسئولین و میان صنوف مختلف تبدیل گردد.
 
انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۱۷:۱۸

1 Feb 2022