۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
کد مطلب : ۴۹۸۰۶
جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

اجرای بیش از یک هزار برنامه در دهه مبارک فجر توسط سپاه و بسیج

علی افضلی گفت: کارگروه بسیج ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری برنامه های سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) را در این دهه در قالب سی و سه برنامه شاخص و بالغ بر هزار و بیست و پنج برنامه اعلام کرده است.
اجرای بیش از یک هزار برنامه در دهه مبارک فجر توسط سپاه و بسیج
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی افضلی جانشین سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه نشست خبری با خبرنگاران رسانه های استان ضمن تبریک ایام الله 43 سال پیروزی انقلاب اسلامی از برنامه های دهه فجر خبر داد و گفت: محصول تلاش چهل ساله انقلاب نه تنها در برابر ملت شریف ایران بلکه در برابر چشم دنیاست.

وی افزود: کشور و ملتی که مستقل و آزاد  می باشد و مقتدر ، باعزت ، متدین ، پیشرفته در عرصه علم ، پیشرفته در فناوری مهم هسته ای و سلول های بنیادی و هوافضا بوده و برگرفته از تجربه های ارزشمند و گرانبها است، کشوری مطمئن و امیدوار و دارای تاثیر و تاثیر اساسی در منطقه با منطق قوی در مسائل جهانی می باشد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) بیان کرد: تمامی این دستاورد ها حاصل بکارگیری انگیزه جهادی جوانان ، اعتقاد راسخ به مکتب اهل بیت (ع) و حضور انقلابی و جهادی است.

وی عنوان کرد: اگر در این تاریخ 40 ساله بعضی بی توجهی به شعار ها و آرمان های انقلاب و امامین انقلاب وجود نداشت بی شک دستاورد های انقلاب ما از این فراتر و بیشتر بود و قطع یقین کشور ما در مسیر رسیدن به آرمان های بزرگ بسی جلوتر بود.

سردار افضلی گفت: دنیا به اقتدار ، عظمت ، ایستادگی و عزت ایران اعتراف می کند و تمامی این عظمت ، افتخار و عزت را مدیون امام راحل و شهدا هستیم.
 

وی همچنین گفت: دهه فجر فرصت مغتنمی است اینکه جبهه انقلاب بتواند تصویر سازی مثبتی از نظام جمهوری اسلامی در راستای افزایش آگاهی جامعه از خدمات گسترده انقلاب اسلامی جهت شکل گیری نگاه خوش بینانه به آینده و تبیین افتخارات درخشان و پیشرفت های جمهوری اسلامی با معرفی توانمندی ها و استعداد های بالقوه انقلاب اسلامی برای امید آفرینی و پیشبرد گام دوم انقلاب اسلامی کند.

افضلی ابراز کرد: گفتمان و تبین اندیشه های انقلاب اسلامی می تواند مارا از چالش ها و موانع و مشکلات ، توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان در اتاق فکرشان راه عبور دهد.
 
وی ضمن بیان اینکه دومین مرحله از شکل گیری تمدن نوین اسلامی آغاز شده است تصریح کرد: تبیین نقش جمهوری اسلامی ایران در گفتمان سازی فرهنگ مقاومت جهانی و توسعه امنیت پایداری که در منطقه غرب آسیا همه و همه با افشای توطئه های دشمنان ،استکبار جهانی ،منافقین و معاندینی که همواره تلاش کردند در راستای تضعیف نظام قدم بردارند ، بسیار مهم و ارزشمند است.

افضلی پرهیز از اختلاف افکنی و توجه به توسعه خدمت رسانی به مردم و محرومین را مهم دانست و افزود: شناخت نقشه های دشمنان و شیوه های مقابله و  بصیرت و نقش آفرینی مردم همیشه در صحنه که بتوانند فتنه هایی نذیر سال های 78-88-96 و 98 را به خوبی مدیریت کنند، از اهم موارد ارزشی برای پیشبرد نظام جمهور اسلامی کمی باشد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) توسعه و تقویت مشارکت مردمی و بستر های حضور حداکثری امت همیشه در صحنه استان را از برنامه های این دهه خواند افزود: ایجاد آمادگی نیرو های انقلابی برای جلوگیری از ایجاد فتنه ،افزایش فضای شادی و نشاط اجتماعی ، استفاده هنرمندانه از ظرفیت تبلیغاتی و برنامه ریزی جهت استفاده از ظرفیت های خاص شبکه های مجازی و اجتماعی از برنامه های دهه فجر 1400 می باشد.

وی ادامه داد: کارگروه بسیج ستاد دهه فجر استان برنامه های سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) را در این دهه در قالب سی و سه برنامه شاخص و بالغ بر هزار و بیست و پنج برنامه اعلام کرده است.

افضلی افزود: نشست های خبری فرماندهان نواحی مقاومت با اصحاب رسانه 10 مورد، فضاسازی و بروز رسانی تابلو های تبلیغاتی و ارسال پیامک های انبوه کلیه رده ها،دیدار با خانواده معظم شهدا ،غبار روبی گلزار مطهر شهدا در سطح استان،مهمانی لاله ها ،برگزاری راهپیمایی موتوری و خودرویی در روز 12 و 22 بهمن، نور افشانی شب 22 بهمن به همراه تنین الله اکبر، برگزاری طرح سراسری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی،دیدار بسیجیان با ائمه محترم جمعه و جماعات استان، برگزاری رزمایش سراسری طرح ثامن 18 در قالب قرارگاه هدایت و روشنگری ، میقات صالحین و در میعاد گاه های نماز جمعه، دیدار جمعی از عشایر غیور استان با نماینده ولی فقیه استان به مناسبت 19 بهمن سالروز بیعت عشایر بختیاری با امام راحل ، برگزاری مراسم های جشن پیروزی و ایجاد کمپین و تولید هشتگ و نشر تولیدات فرهنگی هنری و... از ائم برنامه های دهه مبارک فجر می باشد.

وی همچنین ادامه داد: برگزاری رزمایش کمک مومنانه ، اهدای جهیزیه ، افتتاح طرح های اشتغال زایی و محرومیت زدایی، پیاده روی و کوهنوردی بسیجیان حوزه ها و پایگاه های استان و مسجد مطالبه گر ،بسیج مردمی، مسئول پاسخگو ، برگزاری یادواره شهدا و آبروی محله ، اعزام گروه های جهادی ،برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی و سبلک زندگی،برگزاری کارگاه های مهارتی خانواده ، اشتغال و مهارتی ، برگزاری میز های خدمت توسط جامعه ستاد تخصصی بسیج اقشار ، برگزاری ایستگاه سلامت، تقدیر و تشکر از بسیجیان و رزمندگان ،مادران و جهادگران عرصه بهداشت و سلامت و... از دیگر برنامه های سپاه استان در این دهه می باشد.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۱۷:۰۰:۳۴

31 Jan 2022