۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
کد مطلب : ۴۹۷۹۶
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

پیش‌بینی آیین‌های سراسری و تخصصی برای گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: کمیته‌های 26 گانه گرامیداشت دهه مبارک فجر، علاوه بر برگزاری آیین‌های سراسری مربوط به این دهه، برنامه‌های تخصصی را نیز پیش‌بینی کرده‌اند.
پیش‌بینی آیین‌های سراسری و تخصصی برای گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی
موسی انصاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: دو سالی است که برنامه‌های تجمیعی و میدانی به دلیل شیوع بیماری کرونا کم رنگ شده بود.
 
وی افزود: در راستای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های مربوط به دهه مبارک فجر کمیته‌های 26 گانه تشکیل شد و اهداف و شرح وظایف کمیته‌ها به آن‌ها ابلاغ شد، همچنین جلسات شهرستانی دهه فجر به دنبال جلسات استانی تشکیل شد.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در سال‌های گذشته حجمه‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بشدت افزایش داشته است و این دشمنی را در قالب اقتصادی، فضای مجازی، اجتماعی و... به صورت شبانه روزی نسبت به این نظام نشان می‌دهند.
 
انصاری عنوان کرد: امسال باید دستاوردهای بی نظیر نظام جمهوری اسلامی ایران در 43 سال گذشته به سمع و نظر مردم رسانده شود تا نسل جدید که در عرصه هستند آن‌ها را بشناسند.
 
وی خاطرنشان کرد: بازگو کردن دستاوردهای انقلاب برای نسل جوانان  کار سختی است و نیازمند یک ادبیات خلاقانه است تا هم آرمان‌های انقلاب به خوبی تبیین شوند و هم دشمنان از آن سوءاستفاده نکنند.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری درخصوص برنامه‌های پیش‌بینی شده برای 12 بهمن ماه سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به کشور، اضافه کرد: این برنامه‌ها به صورت سراسری در شهرستان‌های استان اجرایی می‌شود.
 
انصاری بیان کرد: حرکت نمادین خودرویی در شهرکرد از فرودگاه امام تا مصلی این شهر راس ساعت 9 صبح یکی از این برنامه‌ها است، همچنین بعد از حرکت خودرویی سخنرانی در محل مصلی شهرکرد صورت می‌گیرد.
 
وی تاکید کرد: روز پنجشنبه در سراسر استان چهارمحال و بختیاری غبارروبی و عطرافشانی غبور مطهر شهدای انقلاب و دفاع مقدس راس ساعت 3 بعدازظهر صورت خواهد گرفت.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در شب 22 بهمن‌ماه نیز همزمان با طنین افکن شدن بانگ "الله اکبر" بر پشت بام خانه‌ها، پیش‌بینی نورافشانی در شهرکرد و مراکز شهرستان‌ها اندیشیده شده است.
 
انصاری افزود: در روز 22 بهمن قرار است راهپیمایی با حضور مردم صورت گیرد مگر اینکه به دلیل شرایط کرونایی شرایط به گونه دیگر رقم بخورد.
 
وی ادامه داد: علاوه بر برنامه‌های ذکر شده که شاخص و سراسری هستند، هر کدام از کمیته‌های 26 گانه نیز آیین‌های اختصاصی پیش‌بینی کرده‌اند.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: امسال رویکرد برنامه‌های دهه مبارک فجر مردمی است، و دستگاه‌ها و کمیته‌ها صرفا پشتیبان نهادهای مردمی هستند.
 
انصاری خاطرنشان کرد: همچنین استفاده از ظرفیت جوانان و خلاقیتی که دارند از دیگر اولویت‌های دهه فجر امسال است.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۱۵:۲۹

31 Jan 2022