۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
کد مطلب : ۴۹۷۹۳
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

بهره برداری از ۱۹۱ طرح و کلنگ زنی ۶۴ پروژه در دهه فجر در چهارمحال و بختیاری

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در ایام دهه فجر امسال ۱۹۱ پروژه با اعتبار هزینه شده ۹ هزار و ۶٠۱ میلیارد و ۶۴۲ میلیون ریال و ۶۴ طرح با اعتبار ۱۵ هزار و ۳۱۱ میلیارد و ۶۶۹ میلیون ریال در استان افتتاح و کلنگ زنی می شود.
بهره برداری از ۱۹۱ طرح و کلنگ زنی ۶۴ پروژه در دهه فجر در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی حیدری گوجانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست خبری به مناسبت دهه فجر؛ اظهارکرد: در ایام دهه فجر امسال ۱۹۱ پروژه با اعتبار هزینه شده ۹ هزار و ۶٠۱ میلیارد و ۶۴۲ میلیون ریال و ۶۴ طرح با اعتبار ۱۵ هزار و ۳۱۱ میلیارد و ۶۶۹ میلیون ریال در استان افتتاح و کلنگ زنی می شود. 
 
وی با اشاره به اینکه امسال ۱.۵ برابر پروژه های، کلنگ زنی خواهیم داشت، افزود: ۱۹۱ طرح آماده افتتاح و بهره برداری شامل یک پروژه تجهیزاتی، پنج پروژه گردشگری، پنج طرح آموزشی، ۱۹ طرح صنعتی، هفت پروژه دامپروری، ۱٠٠ پروژه زیرساختی، ۱۱ طرح مسکونی، ۲۱ طرح کشاورزی، سه پروژه در حوزه اداری، سه پروژه ورزشی، ۱۲ طرح بهداشت و درمان و چهار طرح خدماتی هستند که مجموعا ۶۶۲ اشتغال ایجاد کرده است. 
 
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کاربری ۶۴ طرحی که قرار است در دهه فجر ۱۴٠٠ انجام شود نیز شامل ۳٠ طرح آموزشی، ۲۴ طرح زیرساختی، یک طرح فرهنگی، مذهبی، پنج طرح حوزه بهداشت و درمان، یک طرح کشاورزی و سه طرح مسکونی می شوند که پیش بینی می شود با اجرای آن ها ۳ هزار و ۴۷ شغل ایجاد شود. 
 
حیدری عنوان کرد: پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی در ۱٠ شهرستان چهارمحال و بختیاری و مربوط به ۲۲ دستگاه اجرایی استان است که همزمان با آغاز دهه مبارک فجر عملیات اجرایی و بهره برداری از آن ها آغاز خواهد شد. 
 
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به پروژه های اولویت دار چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: ازجمله این طرح های می توان به طرح انتقال آب بن به بروجن، راه آهن، جاده های مواصلاتی به خوزستان، طرح ملی نهضت مسکن و... اشاره کرد. 
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این قول را می دهم که تا ابتدای تابستان ۱۴٠۱ جز استان های برتر در ساخت و ساز طرح نهضت ملی مسکن باشیم، اضافه کرد: قرار است بخشی از اعتبار مورد نیاز طرح های عمرانی استان از محل تهاتر نفتی تامین شود، همچنین به دنبال مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا و دیگر مجموعه ها برای تکمیل پروژه های شهری به ویژه در شهرکرد هستیم. 
 
انتهای پیام/۱٠۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۱۵:۵۹:۵۹

30 Jan 2022