۳
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۴۹۷۹۰

تجمع اعتراض آمیز بافندگان شرکت فرش زرین ترنج مقابل دادگستری

طی اظهارات برخی از تجمع کنندگان: اشخاصی با نام حقوقی شرکت فرش زرین ترنج در شهر سورشجان اقدام به خرید فرش دست بافت مردم کرده و هیچگونه پرداختی تا کنون به آنها نداشته و تمامی افراد آن مجموعه متواری شده اند.
تجمع اعتراض آمیز بافندگان شرکت فرش زرین ترنج مقابل دادگستری
به گزارش جهانبین نیوز؛ طبق مشاهدات عینی ظهر امروز عده ای از مردم شهر سورشجان مقابل دادگستری کل استان چهارمحال و بختیاری تجمع کردند و شواهد نشان می دهد تجمع کنندگان تعدای مال باخته می باشند.

طی اظهارات برخی از تجمع کنندگان اشخاصی با نام حقوقی شرکت فرش زرین ترنج در شهر سورشجان اقدام به خرید فرش دست بافت مردم کرده و هیچگونه پرداختی تا کنون به آنها نداشته و تمامی افراد آن مجموعه متواری شده اند.

اهالی شهر سورشجان می گفتند: که این شرکت سه سال در این منطقه در حال فعالیت بوده و اقدام به خرید فرش های دست بافت ما کرده ولی هیچگونه پولی به ما پرداخت نمی کرد.

برخی مردم مال باخته اظهار داشتند: تنها راه درآمد و امرار معاش زندگی ما از طریق همین فرش بافی بوده و در حال حاضر خبری از مسئولین شرکت فرش زرین ترنج نداریم ، آنها می گفتند ما فرش هایمان را می خواهیم و دیگر نیاز به پول نداریم.

مردم مال باخته شهر سورشجان همچنین گفتند: مجوزات این شرکت کاملا رسمی بوده و مردم نیز بخاطر همین مجوز ها به این شرکت به طور کامل اعتماد کردند.

اهالی شهر سورشجان اظهار دارند: بیش از یکسال است که این شرکت با توجه به تبلیغات زیادی که از طریق صدا و سیما در شهر سورشجان داشت فرش مردم را خریده و هیچگونه پرداختی به مردم نداشته و مردم خواستار همیاری و همکاری مسئولان استان هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۱۴:۵۸:۲۵

30 Jan 2022