۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۴۹۷۸۹
معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری:

چهلمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در شهرکرد برگزار می شود

شهرام فرجی معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: از پانزدهم بهمن‌ماه همزمان با سراسر کشور میزبان چهلمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در شهرکرد هستیم.
چهلمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در شهرکرد برگزار می شود
شهرام فرجی معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: از پانزدهم بهمن‌ماه همزمان با سراسر کشور میزبان چهلمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در شهرکرد هستیم.

وی افزود: سه سینما بهمن، غدیر و اندیشه میزبان جشنواره بین المللی فیلم فجر هستند، تلاش شده است هر 22 فیلم جشنواره در شهرکرد به نمایش درآید.

فرجی ادامه داد: فیلم‌های سینمایی شب طلایی از یوسف حاتمی کیا، هناس از حسین دارابی، شادوران از حسین نمازی، شهرک از علی حضرتی و بیرو از مرتضی‌علی عباس میرزایی، در جشنواره فیلم فجر حضور دارند.

همچنین فیلم‌های لایه‌های دورغ از رامین سهرابی، بی رویا از آرین وزیر دفتری، خائن کش از مسعود کیمیایی، علفزار از کاظم دانشی، ملاقات خصوصی از امید شمس، درب از سید هادی محقق، مرد بازنده از محمدحسین مهدویان، بی مادر از سید مرتضی فاطمی و بدون قرار قبلی از بهروز شعیبی دیگر فیلم‌های چهلمین جشنواره بین المللی فیلم فجر هستند که قرار است در سینماهای شهرکرد به نمایش درآید.

فیلم‌ها از روز جمعه 15 بهمن ماه تا روز جمعه 22 بهمن ماه در دو سانس 18:00 و 20:30 دقیقه در سه سینمای بهمن، غدیر و اندیشه شهرکرد نمایش داده می‌شود.
 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۳۶:۱۹

30 Jan 2022