۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
کد مطلب : ۴۹۷۸۶
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

خبری از تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی نیست/ تابع دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: درخصوص تعطیلی مدارس آن چیزی که ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم بگیرد در استان‌ها اجرایی می‌شود، تا الان تصمیمات همچنان بر آموزش حضوری است و این تصمیم به دلیل دوری دانش‌آموزان از فضای آموزش و مشکلاتی است که برای آن‌ها پیش آمده است.
خبری از تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی نیست/ تابع دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم
فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: درخصوص تعطیلی مدارس آن چیزی که ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم بگیرد در استان‌ها اجرایی می‌شود.
 
وی افزود: تا الان تصمیمات همچنان  بر آموزش حضوری است و این تصمیم به دلیل دوری دانش‌آموزان از فضای آموزش و مشکلاتی است که برای آن‌ها پیش آمده است.
 
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حال حاضر تصمیمی برای تعطیلی مدارس وجود ندارد مگر اینکه وضعیت بیماری کرونا به گونه‌ای دیگر پیش رود.
 
قائدامینی عنوان کرد: در روزهای اخیر که رنگ‌بندی شهرهای چهارمحال و بختیاری تغییر کرده است، همگی نگرانی مردم و خانواده‌ها در خصوص بازگشایی مدارس و شیوع اُمیکرون را درک می‌کنیم اما تا الان هیچ چیزی درخصوص تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها اعلام نشده است.
 
وی خاطرنشان کرد: به محض اینکه ستاد مقابله با بیماری کرونا به این نتیجه برسد که مراکز آموزشی باید تعطیل شود، سریعا اقدامات برای این مهم انجام خواهد شد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: موضوع مهمی که در حال حاضر وجود دارد تاکید و توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است، این مسئله به مدارس ابلاغ شده است.
 
قائدامینی بیان کرد: خانواده‌ها توجه داشته باشند اگر فرزندشان علائم سرماخوردگی یا بیماری دارد بدون توجه به انجام تست یا دیگر موارد در این خصوص، سعی کنند دانش‌آموز را تا روزی که بهبود پیدا کند در منزل نگه دارند تا مشکلی برای دیگر دانش‌آموزان ایجاد نشود.
 
وی تاکید کرد: معلمان نیز تلاش می‌کنند تا بستر آموزش را برای دانش‌آموزانی که به مدرسه نمی‌روند فراهم کنند و با برنامه‌های مدونی که پیش‌بینی شده است از عقب ماندگی درسی دانش‌آموز جلوگیری می‌کنند.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۲۶:۳۸

30 Jan 2022