۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۴۹۷۴۶
یادداشت/

قتلگاهی به نام بورس

پس از وضعیت اسفناک بورس در پی رشدهای دستوری و هدفمند در دولت حسن روحانی و به یکباره سقوط های پیاپی و از دست دادن پی در پی شاخص ها ، عده ای از کارشناسان این اتفاقات را ناشی از طرح کثیف دولت روحانی مبنی جبران کسری بودجه خود از جیب مردم دانستند.
قتلگاهی به نام بورس
به گزارش جهانبین نیوز؛ پس از وضعیت اسفناک بورس در پی رشدهای دستوری و هدفمند در دولت حسن روحانی و به یکباره سقوط های پیاپی و از دست دادن پی در پی شاخص ها ، عده ای از کارشناسان این اتفاقات را ناشی از طرح کثیف دولت روحانی مبنی جبران کسری بودجه خود از جیب مردم دانستند.

 با روی کار آمدن دولت رئیسی کورسوی امیدی به ساماندهی وضعیت فاجعه بار بورس پدیدار آمد که البته طولی نکشید که این امید فعلا به ناامیدی تبدیل شده است.

در حالی که شش ماه از استقرار دولت جدید گذشته وضعیت بورس این روزها به قتلگاهی خونین تبدیل شده که ذره ذره جان و مال جوانان و مردم را میمکد و وزارت اقتصاد و دولت ککشان هم نمیگزد.

 تنها دارایی مردم ایران شاید همین مبالغی باشد که این روزها به رنگ خون در آمده و هر روز ذره ای از وجود آنان را آب می کند و سکوت کر کننده وزیر اقتصاد ، نمکی سوزناک بر زخم عمیق مردم است.

جناب رئیس جمهور ، بورس را دریابید؛ همانقدر که سیل آب جان مردم را در کشور به خطر می اندازد و نیاز به رسیدگی و کمک دارد، سیل خون به راه افتاده در بورس نیز نیازمند کمک و پیگیری است.

یادداشت از نریمان شیوندی فعال سیاسی

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۴۳:۲۵

26 Jan 2022