۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
کد مطلب : ۴۹۷۲۰
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد

ثبت نام بیش از ۴۱ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: ۴۱ هزار و ۴۵۹ نفر در این استان برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند از این تعداد ۲۱ هزار و ۸۸ نفر حائز شرایط شناخته شدند، از مجموع افراد ثبت نام کرده ۲٠ هزار و ۱۵۵ نفر در شهرکرد هستند.
ثبت نام بیش از ۴۱ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در شورای عالی مسکن استان، اظهار کرد: نیاز کل این استان ۵۱ هزار و ۱۵۸ واحد مسکونی است و در قالب نهضت ملی مسکن باید سالانه ۱۲ هزار و ۷۹٠ واحد مسکونی ساخته شود. 
 
وی افزود:  احصا، شناسایی و تملک اراضی مورد نیاز، توزیع برنامه مسکن اجاره ای بافت های فرسوده شهری و سهم بخش خصوصی، توزیع برنامه مسکن روستایی بین روستاهای استان و... ازجمله برنامه های شهرستانی نهضت ملی مسکن در سال ۱۴٠٠ است. 
 
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ۴۱ هزار و ۴۵۹ نفر در این استان برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند از این تعداد ۲۱ هزار و ۸۸ نفر حائز شرایط شناخته شدند، از مجموع افراد ثبت نام کرده ۲٠ هزار و ۱۵۵ نفر در شهرکرد هستند. 
 
مقصودی عنوان کرد: احراز سکونت فرد در شهر به صورت دستی کنترل شود این مسئله باعث بروز مشکلاتی شد از همین رو انجام این فرایند برون سپاری شد. 
 
وی خاطرنشان کرد: در طرح اقدام ملی مسکن در سال ۹۸ تعداد ۱۷ هزار و ۶۲۹ نفر در چهارمحال و بختیاری ثبت نام کردند،  از این تعداد ۶ هزار و ۶۲۹ نفر حائز شرایط شناخته شدند و در نهایت ۴ هزار و ۳۸۲ نفر واریز وجه اولیه را انجام دادند. 
 
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: ۲۹ هزار و ۶۵۲ خانواده در استان برای وام ودیعه مسکن ثبت نام کردند و به ۸ هزار و ۶٠٠ متقاضی ۱۴۳ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد. 
 
مقصودی بیان کرد: همکاری لازم از سوی شهرداری ها برای اجرای طرح مسکن ملی وجود ندارد، همچنین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری باید در تامین زمین از محل اراضی ملی همکاری کند. 
 
انتهای پیام/۱٠۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۱۴:۵۹:۳۵

23 Jan 2022