۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۴۹۵۷۴
معاون خدمات بیمه ای بانک کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری خبر داد

پوشش بیمه کشاورزی برای 120 هزار هکتار از اراضی زراعی و باغی

معاون خدمات بیمه ای بانک کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۱۲۰هزار هکتار از اراضی زراعی و باغی چهارمحال و بختیاری تحت پوشش بیمه کشاورزی قرار گرفت.
پوشش بیمه کشاورزی برای 120 هزار هکتار از اراضی زراعی و باغی
حمید رحیمی معاون خدمات بیمه ای بانک کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: بیش از ۱۲۰هزار هکتار از اراضی زراعی و باغی  در استان تحت پوشش بیمه کشاورزی قرار گرفت.
 
وی افزود: مهلت بیمه‌پذیری محصولات زراعی و باغی تا پایان دی‌ماه ادامه دارد و کشاورزان می‌توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی و بیمه نمودن محصولات خود به شعب بانک کشاورزی، مدیریت و مراکز خدمات جهاد کشاورزی و شرکت‌های نمایندگی بیمه کشاورزی مستقر در مناطق خود مراجعه و با پرداخت حق بیمه محصول خود را بیمه نمایند.
 
معاون خدمات بیمه ای بانک کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: از کل مبلغ حق بیمه بخش عمده‌ای از آن توسط دولت پرداخت می‌شود و تنها بخشی از حق بیمه به‌عنوان سهم کشاورز پرداخت خواهد شد.
 
رحیمی اضافه کرد: در حال حاضر تنه درخت اکثر باغات بیمه می‌شوند که از آن جمله می‌توان به درخت‌های بادام آبی، بادام دیم، هلو، شلیل، گردو، گیلاس و آلبالو، سیب، انار، آلو و آلوچه، گل محمدی و زعفران اشاره نمود.
 
وی خاطرنشان کرد: بیمه کشاورزی حامی فعالان بخش کشاورزی و ضامن حفظ سرمایه‌های کشاورزان است.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۴۷:۰۸

8 Jan 2022