۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
کد مطلب : ۴۹۴۶۹
استاندار چهارمحال و بختیاری:

برای رفع مشکلات شهرستان کیار در حوزه‌های مختلف برنامه زمان‌بندی تدوین شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای حل مشکلات شهرستان کیار ازجمله جاده‌های پرخطر، محیط‌ زیست، گازرسانی، اینترنت، بهداشت و درمان و ....، برنامه‌ زمانبندی مشخص شود.
برای رفع مشکلات شهرستان کیار در حوزه‌های مختلف برنامه زمان‌بندی تدوین شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری صبح امروز در شورای اداری شهرستان کیار اظهار کرد: انجام امورات تسهیل و روان شود و موانع از سر راه کارها برداشته شود.
 
وی با تاکید بر اینکه اعتبارات شهرستان کیار اندک است، افزود: اما همین اعتبارات اندک باید مدیریت شود و به پروژه‌های دارای اولویت اختصاص پیدا کند.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: سردار شهید قاسم سلیمانی صادقانه و خالصانه به مردم خدمت کرد از همین رو است که نامش جاودانه شد، فرصت خدمت محدود است بنابراین باید به نحو احسن از این فرصت استفاده کرد.
 
حیدری با بیان اینکه اعتبارات محدود است و تحریم‌های ظالمانه نیز باعث بروز مشکلاتی شده است، خاطرنشان کرد: با همه این مشکلات نباید از نقش نیروی انسانی توانمند غافل شویم، باید نظارت‌ها و پیگیری امور مستمر باشد و در اسرع وقت خلاها شناسی و نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود.
 
وی اضافه کرد: اعتبارات امسال تبصره ۱۸ به صورت متمرکز توزیع نمی‌شود و دستگاه‌های اجرایی باید به صورت مجزا و از وزارتخانه‌های مربوط به خود پیگیر تخصیص اعتبارات باشند.
 
 
استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: برای حل مشکلات شهرستان کیار ازجمله جاده‌های پرخطر، محیط‌ زیست، گازرسانی، اینترنت، بهداشت و درمان و ....، برنامه‌ زمانبندی مشخص شود.
 
حیدری با بیان اینکه اگر اداره‌ای در شهرستان کیار مدیر ندارد، ظرف یک‌هفته تکلیف انتصاب مدیر آن مشخص شود، تاکید کرد: طی چهار سال باید یک هزار و 820 واحد مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان کیار احداث خواهد شد.
 
وی عنوان کرد: با وجود اینکه قرار است طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان کیار اجرا شود، تاکنون ثبت‌نام و تخصیص زمین برای این کار انجام نشده است، لذا این مشکل ظرف یک ماه حل شود.
 
 استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید  بر اینکه در اسرع وقت موانع اجرایی پروژه‌های شهرستان کیار احصا و برای رفع موانع اقدام شود افزود: پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان باید در برنامه سال ۱۴۰۱ گنجانده شود، همچنین پروژه‌های دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۳۰ درصد شهرستان نیز در برنامه سفر ریاست‌جمهوری گنجانده شده است چراکه مصوبات این سفر ضمانت اجرایی بالایی دارد و باید از این فرصت استفاده کنیم.
 
حیدری افزود: برای جذب تسهیلات فرصت زیادی باقی نمانده است، این اعتبارات باید در بخش‌های مختلف از جمله اعتبارات توازن، نفت و گاز، جهش تولید، اشتغال و محرومیت‌زدایی دنبال شود.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۱۸:۰۳

30 Dec 2021