۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
کد مطلب : ۴۹۴۵۹
مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری:

قیمت‌های تولیدکنندگان درج شده بر روی کالاها واقعی نیست/ بازرسی از 141 واحد تولیدی و عمده فروش مواد غذایی

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: قیمت‌هایی که از سوی تولیدکنندگان بر روی کالاها درج می‌شود واقعی نیست لذا از دو ماه پیش نظارت بر واحدهای عمده‌فروش تولیدی و توزیعی بیشتر کردیم.
قیمت‌های تولیدکنندگان درج شده بر روی کالاها واقعی نیست/ بازرسی از 141 واحد تولیدی و عمده فروش مواد غذایی
محمدرضا عمرون مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: از دو ماه پیش با تغییر رئیس سازمان شورای تحولی در سازمان ایجاد شد و حسب سیاست‌های این شورای تحول قرار شد ادارات کل در استان‌ها حضور ملموس‌تری در تنظیم و نظارت بر بازار داشته باشند.
 
وی افزود: در همین راستا بنا شد بازرسی از واحدهای تولیدی و عمده‌فروشان کالاهای اساسی بیشتر مد نظر قرار گیرد، در حال حاضر قیمت‌هایی که از سوی تولیدکنندگان بر روی کالاها درج می‌شود واقعی نیست لذا از دو ماه پیش نظارت بر واحدهای عمده‌فروش تولیدی و توزیعی بیشتر کردیم.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، جهاد کشاورزی استان، از حدود 141 واحد تولیدی و عمده فروش مواد غذایی در استان بازرسی به عمل آمد.
 
عمرون عنوان کرد: حدود 30 پرونده در بازرسی‌های انجام شده تشکیل شد که در مرحله بازرسی قرار دارند.
 
وی خاطرنشان کرد: مردم گزارشات خود مبنی بر اختلاف قیمت‌ها یا گرانفروشی را می‌توانند به سامانه 124 سازمان صمت اعلام کنند، اکیپ‌های مربوطه بلافاصله به محل اعزام و به موارد رسیدگی می‌کنند.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: ملاک بازرسی از اصناف به‌ویژه میوه‌فروشی‌ها فاکتور خرید است، بازرسی از میوه‌فروشی‌ها در دستور کار این اداره کل قرار دارد.
 
عمرون به خریداران توصیه کرد از اصنافی خرید کنند که قیمت کالا را بر روی محصولات خود نصب کرده باشد در غیر این صورت واحد صنفی تخلف کرده است.
 
انتهای پیام/1031ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۳۴:۲۵

29 Dec 2021