۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
کد مطلب : ۴۹۴۰۸
استاندار چهارمحال و بختیاری:

شهرک صنعتی لردگان، در سریع‌ترین زمان به بهره‌برداری برسد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: زیرساخت‌های توسعه‌ای شهرستان باید تقویت شود و شهرک صنعتی این شهرستان نیز یکی از این زیرساخت‌ها است که لازم است به سرعت تکمیل و به بهره‌برداری برسد.
شهرک صنعتی لردگان، در سریع‌ترین زمان به بهره‌برداری برسد
به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری صبح امروز در بازدید از شهرک صنعتی لردگان، اظهار کرد: زیرساخت‌های توسعه‌ای شهرستان باید تقویت شود و شهرک صنعتی این شهرستان نیز یکی از این زیرساخت‌ها است که لازم است به سرعت تکمیل و به بهره‌برداری برسد.
 
وی با تاکید بر اینکه تکمیل و بهره‌برداری کامل از شهرک صنعتی لردگان وضعیت اقتصادی شهرستان را دگرگون می‌کند لذا باید این مسئله در دستور کار مسئولان مرتبط قرار گیرد، افزود: اشتغال‌زایی، ایجاد رونق اقتصادی، بهبود معیشت مردم و... همگی با راه‌اندازی این شهرک صنعتی حاصل می‌شود.
 
حیدری بر لزوم حضور سرمایه‌گذاران در طرح‌های مختلف و تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری برای آن‌ها تاکید کرد.
 
در ادامه این دیدار محمدرضا فلاح مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری نیز به بیان اینکه شهرک صنعتی لردگان در 200 هکتار پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: ایجاد ۲۱۱ واحد تولیدی و صنعتی در این شهرک صنعتی در نظر گرفته شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: از مجموع واحدهای در نظر گرفته شده برای شهرک صنعتی لردگان، تاکنون ۶۰ واحد به بهره‌برداری رسیده و بقیه در حال ساخت و ساز است.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در حال حاضر ۶۵۰ نفر به‌صورت مستقیم در واحد‌های تولیدی صنعتی شهرک صنعتی لردگان مشغول به کار هستند.
 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۰۵:۳۶

23 Dec 2021