۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲
کد مطلب : ۴۹۳۸۵
به سبب فعالیت سامانه بارشی در سطح شهرستان کوهرنگ؛

راه ارتباطی 15 روستا در دهستان موگویی و سر آقاسید با مرکز شهرستان قطع شد

فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: به سبب فعالیت سامانه بارشی در سطح شهرستان کوهرنگ راه ارتباطی 15 روستا در دهستان موگویی و سر آقاسید با مرکز شهرستان قطع شد، همچنین مسیر تردد هفت روستا در منطقه لبد و هفت روستا در منطقه سه جو گاوشیر بخش بازفت نیز مسدود شد.
راه ارتباطی 15 روستا در دهستان موگویی و سر آقاسید با مرکز شهرستان قطع شد
مرتضی زمان پور فرماندار شهرستان کوهرنگ در گفت و گو با جهانبین نیوز در خصوص اقدامات صورت گرفته در راستای مدیریت بارش ها و بحران در این شهرستان اظهار کرد: اولین اقدام تشکیل جلسات ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران یا همان ستاد مدیریت بحران به صورت روزانه و اجرای مصوبات به شکل آنی و میدانی بود. 
 
وی با اشاره به سرکشی و بازدید میدانی به صورت سرزده از  راهداخانه ها، پایگاهای هلال احمر، اورژانس 115و مراکز درمانی از ساعت یک تا چهار بامداد در شهرستان کوهرنگ، افزود: کمک به بیش از ۲٠٠ خودرو گرفتار  در برف گردنه های چری، شاه منصوری، تاراز و مسیرهای شهرستان از دیگر اقدامات صورت گرفته در روزهای گذشته است. 
 
فرماندار شهرستان کوهرنگ ادامه داد: برای انجام خدمت رسانی مناسب به شهروندان این شهرستان شناسایی دستگاهای سنگین همچون لودر، بلدوزر،  گریدر و... بخش خصوصی، شرکت ها و پیمانکاران جهت استفاد در زمان بحران و اضطرار در دستور کار قرار گرفت. 
 
زمان پور با بیان اینکه مانور لحظه صفر جهت سنجش میزان آمادگی اورژانس های 115و شهرداری انجام شد، عنوان کرد: به سبب فعالیت سامانه بارشی در سطح شهرستان کوهرنگ راه ارتباطی 15 روستا در دهستان موگویی و سر آقاسید با مرکز شهرستان قطع شد، همچنین مسیر تردد هفت روستا در منطقه لبد و هفت روستا در منطقه سه جو گاوشیر بخش بازفت نیز مسدود شد. 
 
وی با بیان اینکه با تلاش راهداری جاده منطقه لبد، جاده ارتباطی هفت روستا بازگشایی شد، خاطرنشان کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر از منازل خسارت دیده در بارندگی در روستاهای تبرک و کهچوز وارته سرکشی کردند و اقدامات لازم درخصوص تامین ایمنی این خانه ها را انجام دادند. 
 
فرماندار شهرستان کوهرنگ به بازگشایی جاده کارگاهای اقتصادی، مرغداری هاو گاوداری ها با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و شهرداری ها در این شهرستان اشاره کرد و گفت: پیگیری های لازم جهت بازگشایی جادهای دهستان بیرگان و تامین دستگاه از طریق آب منطقه ای اصفهان صورت گرفت. 
 
زمان پور پیگیری و تامین یک دستگاه خودرو سنگین از پیمانکار تونل چری جهت کمک به بازگشایی جاده گردنه چری و پیگیری و اضافه شدن یک دستگاه کامیون اونیماک و یک دستگاه لودر استیجاری به ناوگان راهداری جهت برف روبی در شهرستان کوهرنگ را از دیگر اقدامات انجام گرفته عنوان کرد. 
 
انتهای پیام/۱٠۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۲۴:۵۷

20 Dec 2021