۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
کد مطلب : ۴۸۹۷۹
جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) تاکید کرد

مقابله با نقشه های شوم دشمنان در عرصه جنگ نرم با ظرفیت بسیج و متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) گفت: ازجمله اهدافی که مرکز فضای مجازی بسیج دنبال می کند، این است که بتواند با نقشه های شوم دشمنان در عرصه جنگ نرم و  تولیدات ناهنجاری که شاهد ایجاد آن در فضای مجازی هستیم، با ظرفیت بسیج که متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی است مقابله کند.
مقابله با نقشه های شوم دشمنان در عرصه جنگ نرم با ظرفیت بسیج و متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی
سرهنگ مهران مرادی جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در حاشیه رویداد تولید محتوی دیجیتال بسج در چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز، اظهار کرد: امروز شاهد مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوی دیجیتال مرکز فضای مجازی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)  هستیم.

وی افزود: این رویداد تولید محتوی از امروز 12 آبان آغاز و تا 14 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) با اشاره به اینکه 15 تیم بعد از فراخوان سراسری در چهارمحال و بختیاری انتخاب شدند، ادامه داد: موضوعات و محورهای رویداد تولید محتوی دیجیتال بسیج شامل نرم افزارهای کامپیوتری، بازی های موبایلی و همچنین انیمیشن و پویانمایی است که با استقبال خوب شرکت کننده ها مواجه شد.

مرادی عنوان کرد: در نهایت براساس داوری، تیم های برتر در سه حوزه موضوعات مطرح شده شناسایی می شوند و در رویداد کشوری حاضر خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: ازجمله اهدافی که مرکز فضای مجازی بسیج دنبال می کند، این است که بتواند با نقشه های شوم دشمنان در عرصه جنگ نرم و  تولیدات ناهنجاری که شاهد ایجاد آن در فضای مجازی هستیم، با ظرفیت بسیج که متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی است مقابله کند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) اضافه کرد: مقام معظم رهبری فرمودند" اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی ایران است" بر همین اساس ظرفیت تام و کامل رده های مختلف بسیج و گردان های سایبری در این جهت سوق داده شده است تا بتوان یک انسجام مناسبی را در جهت مقابله با اهداف شوم دشمنان فراهم کنیم.

انتهای پیام/۱٠۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۳۸:۵۶

3 Nov 2021