۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۴۸۷۵۵
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان چهار محال و بختیاری؛

هفته دفاع مقدس تجلی قهرمانان بزرگی چون شهید ابراهیم هادی

جعفر کیوانی: بسیجیان ورزشکار استان نیز با الگوگیری از این شهید والا مقام هفته دفاع مقدس را گرامی داشتن و در همین راستا در راه تپه نور الشهدا شهرکرد موکب جاماندگان اربعین را برپا کردند.
هفته دفاع مقدس تجلی قهرمانان بزرگی چون شهید ابراهیم هادی
به گزارش جهانبین نیوز؛جعفر کیوانی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان چهارمحال و بختیاری گفت: ابراهیم هادی از بنیانگذاران گروه چریکی شهید اندرزگو در جبهه گیلانغرب و ستاره ورزش کشتی کشورمان است،کسی که نماد دفاع مقدس و یک ورزشکار بسیجی است.

وی افزود: شهید هادی اسوه غیرت،شجاعت،مهربانی،دلسوزی و تمام رشادت های دوران دفاع مقدس است.

کیوانی از برنامه های این سازمان در هفته دفاع مقدس خبر داد و بیان کرد: بسیجیان ورزشکار استان نیز با الگوگیری از این شهید والا مقام هفته دفاع مقدس را گرامی داشتن و در همین راستا در راه تپه نور الشهدا شهرکرد موکب جاماندگان اربعین را برپا کردند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران از برنامه های دیگر این سازمان گفت: یادواره و غباروبی  مزار مطهر شهدا شهر بن، برگزاری همایش پیاده روی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ویژه بانوان توسط هیات روستایی وبازیهای بومی و محلی،مراسم غبارروبی گلزار شهدا شهرکرد و سرکشی از خانواده شهید ورزشکار فضل الله عالی پور، همایش تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد شهادت در ۳۱ شهریور سال۱۴۰۰،برگزاری مسابقات تیر اندازی با تفنگ بادی خواهران کادر درمان شهرستان فارسان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس از برنامه های این سازمان در اغلب شهرستان های استان بود.

وی دفاع مقدس فرصت گران بهایی برای بازشناسی حماسه عظیمی دانست وئ گفت:  با ایثار و فداکاری فرزندان برومند این مرز و بوم افسانه شکست ناپذیری قدرت های سلطه گر را باطل و برتری ایمان و اراده ملت نستوه و استوار ایران را به عنوان یکی از عبرت‌های بزرگ تاریخ معاصر بر تمام جهانیان اثبات کرد.

کیوانی در آخر ضمن آرزوی علو درجات برای امام راحل «قدس سره» و شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم و سلامت بویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: رمز پیروزی بزرگ ملت ایران در ۸ سال دفاع مقدس توکل به خدای متعال و باور به توانمندی‌های بود که امروز نیز لازم است همه این شاخصه‌ها بعنوان چارچوب بی تزلزل مقاومت در جنگ تمام عیار اقتصادی نصب العین تک تک ما قرارگیرد. 


انتهای پیام /1030 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰

ساعت:

۱۱:۵۶:۰۶

4 Oct 2021