۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
کد مطلب : ۴۸۷۳۳
زندگی روی خط نبرد؛

کادر درمان برای مبارزه با کرونا ویروس از جان و دل مایه می گذارند

پرسنل بخش اطفال بیمارستان هاجر شهرکرد گفت: کادر درمان مقابل ویروس کرونا ایستاده اند، خسته نمی شوند و از جان و دل مایه گذاشته اند به امید روزی که این بیماری منحوس را ریشه کن کنند.
کادر درمان برای مبارزه با کرونا ویروس از جان و دل مایه می گذارند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به همت سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری بازدید یک روزه از بیمارستان هاجر شهرکرد صورت گرفت که در حاشیه این بازدید خبرنگاران با پرسنل بخش های مختلف بیمارستان در خصوص ویروس کرونا گفتگو کردند، یکی از این گفتگوها لیلا ربیعی پرسنل بخش اطفال بود که در زیر مصاحبه آن آمده است.

لیلا ربیعی پرسنل  بخش اطفال بیمارستان هاجر شهرکرد در گفتگو با خبرنگارجهانبین نیوز؛ اظهار کرد: از اواخر سال 98 که کرونا ویروس جامعه ما را درگیر کرد، زحمات کادر درمان دو چندان شد و ما نیز در بخش اطفال انجام وظیفه کردیم.

وی با اشاره به اینکه ویروس کرونا زندگی همه مردم را تحت تاثیر قرارداد تصریح کرد: ویروس کرونا از مردم تا کادر درمان را تحت الشعاع خود قرارداد و زندگی همه را مختل کرد.

ربیعی با بیان اینکه اوایل بیماری چون ناشناخته بود هیچ دارویی برای آن ساخته نشده بود و درمان برای بیماران درگیر به کرونا سخت بود گفت: کادر درمان با تمام این سختی ها و مشکلات دست و پنجه نرم کرد و مقابل این بیماری ایستاد.

وی خاطر نشان کرد: مردم ما اوایل آمدن بیماری همکاری لازم را با کادر درمان داشتند، اما متاسفانه اواسط آن برای مردم عادی انگاری شد و پروتکل های بهداشتی را آن طور که باید رعایت نمی کردند.

ربیعی با اذعان بر اینکه شرایط کرونا به گونه ای است که کادر درمان را خسته کرده بود گفت: با وجود همه سختی ها بازهم تا پای جان ایستادیم و مقابل این بیماری ایستادگی میکنیم.

وی تشریح کرد: ما مقابل کرونا ویروس ایستاده ایم، کم نمی آوریم و با خدمت گذاری به مردم از جان و دل مایه می گذاریم، و افتخار می کنیم که بتوانیم دردی از درد مردم مدوا کنیم.

ربیعی از همه مردم خواست که در درجه اول واکسن را تزریق کنند و بعد از آن همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا هرچه زودتر شاهد نابودی این بیماری در کل دنیا باشیم.
 
انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۱۵:۲۲

2 Oct 2021