۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۴۸۷۱۲
جانشین سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

نخبگان امروز خط مقدم برای نقشه های شوم دشمن هستند

سرهنگ مهران مرادی گفت: نخبگان امروز خط مقدم برای نقشه های شوم دشمن هستند، نخبگان ما در حوزه های علمی باید حرف برای گفتن داشته باشند که دشمن نتواند به این مسئله چپ نگاه کند.
نخبگان امروز خط مقدم برای نقشه های شوم دشمن هستند
به گزارش جهانبین نیوز ؛ سرهنگ مهران مرادی جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در جمع نخبگان بسیجی اظهار کرد:رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی از اقتدارهای نظام را رشد مراکز علمی دانستند.
 
وی با اشاره به اینکه نخبگان ما نسبت به کارهای علمی اعتقاد قلبی داشته باشند تصریح کرد: اگر بخواهیم رسالت و ماموریت خود را در قبال خون شهدا انجام دهیم باید اعتقاد قلبی داشته باشیم.
 
مرادی با بیان اینکه باید رقابت جدی بین مراکز علمی به وجود آید گفت: این رقابت های بین پایگاه های علمی در هر شهرستان باید به وجود آید .
 
وی خاطر نشان کرد: به گفته رهبر معظم انقلاب، نخبگان هدایای نفیس انقلاب هستند، در واقع نخبگان از جایگاه مقدسی برخوردارند پس لازم است که تمام قد از آن ها حمایت شود چرا که این قشر در پویایی کشور نقش تاثیر گذاری دارد.
 
مرادی با تاکید بر اینکه نخبگان امروز خط مقدم برای نقشه های شوم دشمن هستند گفت: نخبگان ما در حوزه های علمی باید حرف برای گفتن داشته باشند که دشمن نتواند به این مسئله چپ نگاه کند.
 
وی یادآور شد: به گفته مقام معظم رهبری چهار عامل اقتدار برای نظام جمهوری اسلامی وجود دارد که اولین آن پیشرفت علم و فناوری است.
 
مرادی تشکیل هیئت های اندیشه ورز را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: خیلی ها می توانند بارش افکار دوستان را بدست بگیرند، باید نخبگان را هدایت و حمایت کنیم که قطعا این می تواند به رشد علمی ما بسیار کمک کند.
 
وی در پایان تاکید کرد: تشکیل کارگروه های علمی به رفع بسیاری از مشکلات کمک می کند. 
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۴۵:۴۲

29 Sep 2021