۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۴۸۲۹۶
نماینده شهرستان فارسان، اردل و کیار در مجلس شورای اسلامی؛

اجرا تونل بهشت آباد؛ ظلم به استان چهارمحال و بختیاری

قدرت الله حمزه نماینده شهرستان فارسان، اردل و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: تونل بهشت آباد ظلم به استان چهارمحال و بختیاری است ، که تحت هیچ شرایطی امکان اجراء ندارد.
اجرا تونل بهشت آباد؛ ظلم به استان چهارمحال و بختیاری
قدرت الله حمزه نماینده مردم شهرستان فارسان، اردل و کیار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: تونل بهشت آباد ظلم به استان است ، که تحت هیچ شرایطی امکان اجراء ندارد و مسائل و مشکلات اجتماعی و امنیتی بوجود می آورد که حتما باید منتفی شود . 
 
وی تصریح کرد: در استان چهارمحال و بختیاری بعضی از نیروگاه ها و مراکز مربوط به آب منطقه ای ، مدیریت آنها خارج از استان می باشد که این ظلم است و باید حل شود.
 
حمزه بااشاره به اینکه در بکارگیری نیروها تخصص باید مورد توجه قرار گیرد گفت :  پیاده کردن عدالت در کل کشور از الزامات است.
 
وی تاکید کرد: باید هر استانی که قدرت چانه‌زنی بالاتری در سطح ملی دارد امتیازات بیش‌تری به او داده شود و استان‌های محرومی هم‌چون چهارمحال و بختیاری مورد ظلم واقع شوند.
 
نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مشکلات زیست‌محیطی پروژه انتقال آب بهشت‌آباد حل نشده است، بنابراین اجرای پروژه کاملا غیرقانونی است، روسای سران سه قوه باید در بحث آب عدالت را رعایت کننند تا مردم چهارمحال و بختیاری بیش‌تر از این آسیب نبینند.
 
وی یادآور شد: با حضور مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری و مسئولان استانی چندین جلسه در خصوص موضوع آب برگزار شده است و پیگیری‌ها نیز ادامه دارد، انتقال آب از تونل بهشت‌آباد به صلاح نیست و مسئولان باید در این خصوص تجدیدنظر کنند.
 
انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۱۹:۴۴

14 Aug 2021