۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
کد مطلب : ۴۸۱۷۸
امام جمعه شهرکرد؛

رسانه‌های ضد انقلاب با تمسک به هر روش غیراخلاقی برای تخریب چهره‌های انقلابی تلاش می‌کنند

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام امام جمعه شهرکردگفت: امروز دقیقا کار رسانه‌های ضد انقلاب همین است، با مغلطه و تمسک به هر روش غیراخلاقی و ضداخلاقی برای تخریب چهره‌های مؤمن و انقلابی تلاش می‌کنند.
رسانه‌های ضد انقلاب با تمسک به هر روش غیراخلاقی برای تخریب چهره‌های انقلابی تلاش می‌کنند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام  امام جمعه شهرکرد ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه اظهار کرد:امروز مسئله اطعام در بین مردم و شیعیان به خوبی ایجاد شده و گروه‌های مختلف مردمی و فرهنگی برای اطعام غذا در این روز اقدام می‌کنند که خیلی کار پسندیده‌ایست؛ امیدواریم روزی برسد که در عید غدیر همه سر سفره اطعام برسیم.

 وی تصریح کرد: بخشیدن انگشتر در رکوع توسط حضرت امیر(ع) آنقدر زیبا بود که خداوند برایش یک آیه نازل فرمود و معروف شد به آیه ولایت.

وی یکی دیگر از مناسبت های پیش رو را حادثه ۱۱ مرداد اعلام کرد و گفت:  این روز، برای گرامیداشت شیخ فضل الله نوری انتخاب شده و لازم است جوانان از حادثه ۱۱ مرداد ۱۲۸۸ خیلی عبرت بگیرند؛ چرا این روز اینقدر مهم است؟ چون شیخ عزیز را قبل از ترور نظامی، ترور شخصیتی کردند.

نکونام با اشاره به اینکه شیخ فضل الله دنبال مشروطه مشروعه بود و بسیار هم در زمان خودش هوادار داشت بیان داشت:  به دلیل موفقیت‌آموز بودن ترور این شیخ عزیز کار به جایی رسید که افکار عمومی و حتی فرزند این شیخ هم در برابر اعدامش سکوت کردند و طیف زیادی از مردم اعدام را حق شیخ می‌دانستند.

وی با بیان اینکه امروز دقیقا کار رسانه‌های ضد انقلاب همین است، با مغلطه و تمسک به هر روش غیراخلاقی و ضداخلاقی برای تخریب چهره‌های مؤمن و انقلابی تلاش می‌کنند یادآور شد: امیدواریم این حوادث عبرتی برای ما به خصوص جوانان باشد تا مواظب تخریب دشمن باشیم.

نکونام وضعیت حال حاضر فضای مجازی را نیز تشریح کرد و گفت: امروز فضای مجازی سرشار از مطالب غیرواقعی و کذب و گاها بداخلاقانه است، قضاوت‌های نابه‌جا، قلم زدن‌های بی اساس، بازنشر دادن‌هایی که صرفا بر اساس شنیده‌هاست و موارد دیگری از این دست که مصداق بی‌تقوایی است و باید مؤمنان نسبت به این مسئله مهم حساس باشند.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۰۳:۴۹

31 Jul 2021