۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۴۷۹۴۵
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

برقراری بیش از 8000 تماس با مرکز نظارت همگانی 197 پلیس چهارمحال و بختیاری

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: آمار کل تماس‌ها با مرکز نظارت همگانی 197 پلیس در سه ماه اول سال 1400، 8 هزار و 219 تماس بوده که نسبت به سال گذشته 9 درصد افزایش داشته است.
برقراری بیش از 8000 تماس با مرکز نظارت همگانی 197 پلیس چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ خسرو نجفی رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران در چهارمحال و بختیاری، در خصوص عملکرد کار مرکز نظارت همگانی 197 پلیس در استان اظهار کرد: اواخر سال 79 مرکز نظارت همگانی که از نظر ساختار سازمانی در تابعیت بازرسی کل ناجا است در تمامی مراکز فرماندهی ناجا استان‌ها تشکیل شد.

وی عنوان کرد: هم‌زمان با سراسر کشور دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی استان چهارمحال و بختیاری، شهرستان‌های تابعه و پلیس‌های تخصصی با شماره 197 به‌منظور پل ارتباطی مردم با پلیس به‌صورت فعال تشکیل شد تا در طول شبانه ‌روز به‌صورت زنده و گویا پاسخگوی مردم این استان باشد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مرکز همگانی پلیس 197 امکان نظارت مستمر و کامل بر عملکرد یگان‌ها و کارکنان نیروی انتظامی استان را فراهم کرده است و عموم مردم می‌توانند از طریق این شماره پیشنهادات، انتقادات، درخواست‌ها، نظرات، شکایات و حتی تقدیرات خود را از نیرو پلیس، جهت پایش و بهبود عملکرد ناجا و انعکاس اخبار و گزارش‌های واصله به مبادی رسیدگی‌کننده، برسانند.

نجفی با بیان اینکه تنها نهادی که تاکنون توانسته به‌وسیله دفتر نظارت همگانی بر روی فعالیت کارکنان خود نظارت داشته باشد نیروی انتظامی بوده است، عنوان کرد: در دفتر نظارت همگانی ناجا چهارمحال و بختیاری، این امکان فراهم شده است تا مردم در ایام شیوع بیماری کرونا، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مشکلات و درخواست‌های خود را به‌صورت حضوری در روزهای دوشنبه هر دو هفته یک‌بار با فرمانده کل نیروی انتظامی و مسؤولان معاونت‌های تابعه استان در میان بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: دفتر نظارت همگانی 197 پلیس با توجه به دریافت گزارشات و انتقال آن به مبادی مربوطه جهت رسیدگی، خواستار دریافت نتیجه می‌شود، همچنین هدف از تشکیل این مرکز جلب اعتماد عمومی به نیروی انتظامی، افزایش مشارکت عمومی و فراهم‌سازی بستر تصمیم سازی برای فرماندهان و مدیران است.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در سال گذشته 31 هزار و 150 پیام و تماس مردمی در دفتر نظارت همگانی 197 پلیس واصل شد، همچنین آمار کل تماس‌ها در سه ماه اول سال 1400، 8 هزار و 219 تماس بوده که نسبت به سال گذشته 9 درصد افزایش داشته است، از این تعداد تماس و پیام تعدادی عملیاتی و قابل‌پیگیری بوده، تعدادی نیازمند مشاوره و راهنمایی و تعدادی از تماس‌ها نیز غیرقابل بهره‌برداری هستند.

وی در پایان با اشاره به کاهش 33 درصدی انتقادات و افزایش 30 درصدی تقدیر و تشکر از عملکرد پلیس در سال 1400 افزود: کار مرکز نظارت همگانی پلیس کار بسیار خوبی است که می‌تواند علاوه بر کمک به پلیس جامعه‌محور نسبت به حل مشکلات مردم نیز اقدام کند.

انتهای پیام /1030 ج 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۹ تير ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۲۹:۲۹

30 Jun 2021