۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۴۷۸۳۲
نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد؛

در انتخابات پیش رو باید مشارکت را بالا برد و دشمن را خلع سلاح کرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد گفت:سیاست باید سیاست دینی و تقوا باشد،بعضی ها در درون کشور هم گاهی حرکاتشون شائبعه هایی نشان می دهد که دچار قفلت هستن،در مسئولین هستند افرادی که نگاه هایی دارن که کشور را دچار مشکل کرده اند.
در انتخابات پیش رو باید مشارکت را بالا برد و دشمن را خلع سلاح کرد
به گزارش جهانبین نیوز ؛ حجت الاسلام محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهار محال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد صبح امروز در نشست خبری با اصحاب حوزه فرهنگ،علوم قرآنی و رسانه استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ما در مقطعی که مواجه باشیم با یک امر مهم قطعا این امر بدون فکر سازی و تولید اندیشه خود به خود رقم نمیخورد.

وی افزود:تحقق حق لازمه اش انجام تکالیف است،این ایام جز ضرورت است و یک ثانیه اگر سیاست جدای از دیانت باشد خسارت دیده ایم،اگر معنویت و دیانت و حق باوری نباشد سیاست همان حقه بازی،کلاه گذاری، دعواها و نفس محوری هاست.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: به گفته شهید مطهری سیاست ما عین دیانت ماست ،شما اصحاب رسانه روی این نوع گفتمان ها کار کنید،ما اگر از اصل انسان محوری و تقوا گری بگذریم با آمریکا و اسراییل فرقی نخواهیم داشت.

نکونام بیان کرد:سیاست باید سیاست دینی و تقوا باشد،بعضی ها در درون کشور هم گاهی حرکاتشون شائبعه هایی نشان می دهد که دچار قفلت هستن،در مسئولین هستند افرادی که نگاه هایی دارن که کشور را دچار مشکل کرده اند.

وی بیان کرد:ذات انقلاب ذات اسلام است و تغییر و تحول ندارد،اسلام در سیره و سنت پیامبران و ائمه اطهار شکل گرفته و ازین مسائل مبراست،به ذات انقلاب ندا دهید ،جامعه به شدت نیاز دارد که ما اصحاب رسانه و اصحاب فرهنگ با اخلاق،انسانیت،دین محوری و خدا محوری کار کنیم.

حجت الاسلام نکونام بیان کرد:یک سوم قرآن کریم  از معاد حرف میزند زیرا که ضرورت جامعه دینی و اسلامی است،امروز ما در یشرایطی قرار گرفتیم که یک کار کلیدی را می خواهیم رقم بزنیم،ممکن است اهمیت این کار برای عده ای درک نشود اما یکی از خطرات برای انتخابات عادی انگاری است.

وی بیان داشت:گاهی در یک شرایط امروزی قرار می گیریم و شرایط حساس می شود زیرا که دشمن می خواهد ببینید که مشارکت مردم و رتبه اش چقدر بالا رفته و یا پایین آمده است،بنابراین قضاوت ها بر روی انتخابات است ،42 سال این مسئله بوده اما امروز بیشتر!ما وقتی حضور پیدا می کنیم و مشارکت را بالا می‌بریم و جمهورمان رابه رخ می کشیم ،شیطنت‌های دشمن را بی اثر می کنیم،لذا قضاوت ها در مورد اسلام توسط انتخابات صورت میگیرد.


وی خاطر نشان کرد:قضاوت انتخابات یک قضاوت شفاف و روشن است برای همین باید مشارکت را بالا برد و دشمن را خلع سلاح کنیم،مسئله انتخابات واقعا از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و روز جمعه  28 خرداد ماه بزرگترین حماسه را به لطف خدا رقم خواهیم زد.

نکونام اضافه کرد: پس باید شما اصحاب رسانه تمام تلاش خود را باید بکنید تا مشارکت در این عرصه بالا برود،انتخابات مهمترین نقش را در زندگی اجتماعی ما و جهان بشریت می‌گذارد، انتخابات می خواهد سرنوشت جهان بشریت را شکل بدهد، خیلی کار مهم است و بالاتر از این است که در فکر ما برود،باید انتخاب جوری باشد که اشکالات گذشته دیگر پیش نیاید و از گذشته باید عبرت گرفت،باید خواب از چشمانمان ربوده شود تا بتوان امید را در دل مردم ایجاد کرد ،امید مقام معظم رهبری با بصیرت و حکمت  بسیار بالا خواهد بود.

انتهای پیام /1030 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۴۳:۲۷

16 Jun 2021