۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۴۷۸۲۸
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور؛

درپارادایم خدمت گذاری حضرت امام (ره) مردم همه مسئول هستند

سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: امروز جنگ ما جنگ اخلاص با اختلاص ،جنگ انفاق با نفاق ،جنگ وارستگی با وابستگی و کشور را معطل نگاه بیرون نه بلکه آویزون تصمیم بیرونی هایی که دچار خطا اگر بشیم همه آن ها در جبهه استکبار می ایستند.
درپارادایم خدمت گذاری حضرت امام (ره) مردم همه مسئول هستند
به گزارش جهانبین نیوز؛سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در حاشیه دهمین رزمایش کمک مومنانه سازمان بسیج سازندگی استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد:ما در بزنگاهی از تاریخ قرار گرفتیم  که اگر دچار خطای محاسباتی شویم نا بخشودنی برای بنده حقیر و مردم عزیز می باشد.

وی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) ، امام رضا(ع) و دهه کرامت به حاضران در جلسه افزود:بعضی ها معادله امروز جبهه استکبار در مقابل جبهه حق را در حد رویایویی معیشتی و اقتصادی تنزل داده اند ، ما باید توجه کنیم که تمدن نوین اسلامی با شکل گیری حکومت دینی به رهبری و خدمت گذاری امام راحل (ره) در مقابل تمدن پوشالی رو به افول غرب پایه گذار شد.

سردار زهرایی تصریح کرد: آیا جبهه استکبار می پذیرد که یک تمدن نوین بعد 1400 سال از اسلام با شکل گیری حکومت اسلامی در مقابل این تمدن پوشالی قد الم کند! ،صد البته که کمپین فشار حداکثری ،حمله نظامی 8 ساله با کمک 60 کشور تا دندان مسلح علیه ملت ایران اسلامی ،تهاجم تمام ایار فرهنگی ، جنگ تمام قد در امور اقتصادی و الان هم فشار در فضای مجازی و جنگ روانی و پمپاژ نا امیدی علیه ملت ایران اسلامی، همه و همه قطعاتی از پازل و نقشه راه دشمن در این جنگ تمدنی می باشد.

وی با اشاره به پنج مرحله جمهوری اسلامی از زبان رهبری عنوان کرد:جنگ امروز  جنگ تمدن ساز است، حضرت آقا فرمود جمهوری اسلامی پنج مرحله دارد،یک انقلاب که بوقوع پیوست ،دو استقرار نظام اسلامی که با همت بسیجیان و رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس به طریق اولی شکل گرفت و پایه های نظام مستحکم شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: دولت سازی اسلامی سومین مرحله نظام جمهوری اسلامی و جامعه پردازی اسلامی و تمدن نوین اسلامی چهارمین و پنجمین مرحله حکومت اسلامی می باشد.

وی بیان کرد: ما در مرحله تشکیل دولت اسلامی هستیم و اگر دولت اسلامی به الاخص معنا داشتیم که منویات امام امت را بین امت تبیین کند یعنی حلقه واسط بین این قائده از خیمه انقلاب با قائمه ای بنام مردم باشد صد البته این مشکلات رفاه و معیشت و اقتصاد را هم نخواهیم داشت،رویکرد اختصاصی لیبرال هایی که بر ما تحمیل شد و همین پوچی گرایی را هم تحت عنوان ناامیدی ،نمی شود ، نمی گذارند در جامعه ترویج می دهند،ایسم هایی که خیلی خیلی با ظرافت و با مکر و حیله دشمن دارد به خورد جوانان ما داده می شود.

سردار محمد زهرایی ابراز کرد:امروز جنگ ما جنگ اخلاص با اختلاص ،جنگ انفاق با نفاق ،جنگ وارستگی با وابستگی و کشور را معطل نگاه بیرون نه بلکه آویزون تصمیم بیرونی هایی که دچار خطا اگر بشیم همشون در جبهه استکبار می ایستند.

وی با توصیه به شرکت در انتخابات افزود:در پارادایم خدمت گذاری حضرت امام (ره) مردم همه مسئله هستند نه بخشی از مسئله و یا قسمت کوچکی از نقش آفرینی در یک نقشه بزرگ بلکه همه مسئله هستند و ما مسئولین باید این را به خودمان بقبولانیم که به عنوان وکیل ، نوکر و خدمت گذار مردم که به عنوان ودیعه و خدمتگذار من که رسالت دست خود مردم است درست گزارش بدهیم و شفاف باشیم ،حماسه در 28 خرداد رقم خواهد خورد آنچنان که نهضت عاشورا و خون پاک سید الشهدا اسلام را بیمه کرد ان شاا... تک رای های من و شما انقلاب را در گام دوم بیمه خواهد کرد.



 سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری از توزیع 100 سری جهیزیه در بین نوبختان کم بضاعت در استان خبر داد و افزود: سپاه همچنان مکمل کار دولت ها در گذشته و فعل و آینده خواهد بود و حرکات بسیار ارزشمندی را ارائه داده است.

وی افزود: همگان شاهد تلاش های بسیار ارزنده گروه های جهادی در بحث کمک های مومنانه در قرار گاه مواسات و کمک مومنانه در استان چهار محال و بختیاری بوده اند و تا بحال به کمک مجموعه های حمایتی مختلف از جمله بهزیستی ،هلال احمر و همچنین قرارگاه جهادی امام رضا (ع) بالغ بر 2750 سری جهیزیه کامل ،مبلغ بالغ بر 135 میلیارد تومن که بدست نیاز مندانه رسید.

سردار اکبری عنوان کرد: امروز نیز در دهه کرامت  100 سری جهیزیه نیز در استان به دست کسانی که به هر عنوان نتوانسته اند جهیزیه خود را تامین بکنند با این کمک و مدیریت به عنوان هدیه از طرف مقام عظمی ولایت خواهد رسید.


انتهای پیام/1030 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۲۲:۲۷

16 Jun 2021