۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۴۷۸۲۲
در استان چهارمحال و بختیاری؛

اعلام حمایت اکثریت به اتفاق نامزدهای شوراهای شهر و روستا از آیت الله رئیسی

مهدی حامدی رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی و دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اعلام ستادهای انتخاباتی آیت الله رئیسی در شهرستانهای ده گانه استان در مرکز شهرستانها نامزدهای شوراها ضمن دعوت از آحاد مردم به شرکت در انتخابات با اکثریت به اتفاق از آیت الله سید ابراهیم رئیسی اعلام حمایت کردند.
اعلام حمایت اکثریت به اتفاق نامزدهای شوراهای شهر و روستا از آیت الله رئیسی
به گزارش جهانبین نیوز؛ مهدی حامدی رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی و دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان عنوان کرد با توجه به اعلام ستادهای انتخاباتی آیت الله رئیسی در شهرستانهای ده گانه استان در مرکز شهرستانها نامزدهای شوراها ضمن دعوت از آحاد مردم به شرکت در انتخابات با اکثریت به اتفاق از آیت الله سید ابراهیم رئیسی اعلام حمایت کردند.

وی افزود: در شهر شهرکرد نیز از ۷۷ نامزد ثبت نامی ۶۰ نامزد تاکنون از آیت الله رئیسی اعلام حمایت نمودند.

حامدی ضمن تقدیر و تشکر از همه نامزدهایی که در جهت مشارکت بیشتر به عرصه انتخابات وارد شده اند گفت :تمامی عزیزانی که در این عرصه شرکت نموده و اعلام حمایت خود را از آیت الله رئیسی اعلام نمودند در جبهه نیروهای انقلاب تعریف می شوند.

وی بیان داشت: اکثریت نامزدهای شوراهای شهر و روستا در تمامی شهرها و روستاهای استان دل در گرو انتخاب آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری داشته و در راستای هر خانه یک ستاد در ستادهای خود مبلغ آیت الله رئیسی هستند.

وی خاطر نشان کرد: ان شاء الله آیت الله رئیسی در صورت رای آوری با تشکیل دولت جوان انقلابی و بر مدار عدالت علوی بتوانند لبخند را برلبان ملت ایران بازگردانند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۰۱:۳۰

16 Jun 2021