:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> حوادث ناشی از کار منجر به فوت در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۴۷۷۰۲
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری:

حوادث ناشی از کار منجر به فوت در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: حوادث ناشی از کار منجر به فوت در سال 1399 در استان به نسبت سال 1398، 20 درصد کاهش یافت.
حوادث ناشی از کار منجر به فوت در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت
سید حفیظ الله فاضلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: حوادث ناشی از کار منجر به فوت در سال 1399 در استان به نسبت سال 1398، 20 درصد کاهش یافت.

وی افزود: در حوزه بازرسی کار و به منظور نظارت بر حسن اجرای قانون کار از طریق بازرسی‌ها، سال گذشته حدود 6000 هزار بازدید از سطح واحدها و کارگاه‌های چهارمحال و بختیاری توسط بازرسان کار این اداره کل انجام شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  چهارمحال و بختیاری ادامه داد:  260 تشکل کارگری و کارفرمایی شامل 225 تشکل کارگری و 35 تشکل کارفرمایی در سطح استان هستند که همواره نقش مهم و بسزایی در پیگیری مطالبات حوزه کار و تولید و هم پیشبرد موضوعات و مباحث قانونی در کنار مجموعه دولت دارند.

فاضلی عنوان کرد: با استخدام و بکار گیری چهار نفر بازرس جدید و آموزش‌های نظری و عملی در سال گذشته انجام شد، همچنین به منظور حمایت از زنان یک نفر بازرس خانم برای این منظور آموزش‌های لازم را دیده است.

انتهای پیام/ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۴۰:۵۶

31 May 2021