۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
کد مطلب : ۴۷۶۹۸

تصویب بازنگری ۳ طرح هادی روستایی در کمیته تصویب طرح های هادی

فرشید ریاحی سامانی سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در جلسه کمیته تصویب طرح های هادی که با حضور اعضای محترم کمیته برگزار شد، طرح هادی ۳ روستا بازنگری و پس از بررسی های لازم با موافقت اعضا مورد تصویب قرار گرفت.
تصویب بازنگری ۳ طرح هادی روستایی در کمیته تصویب طرح های هادی
 به گزارش جهانبین نیوز ؛ فرشید ریاحی سامانی سرپرست محترم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در جلسه کمیته تصویب طرح های هادی که با حضور اعضای محترم کمیته برگزار شد، طرح هادی ۳ روستا بازنگری و پس از بررسی های لازم با موافقت اعضا مورد تصویب قرار گرفت.

وی افزود: طرح هادی روستاهای امید آباد و شریف آباد از توابع بخش باباحیدر شهرستان فارسان و طرح هادی با رویکرد گردشگری روستای دستگرد امام زاده از توابع بخش فرخشهر شهرستان شهرکرد طرح هایی بودند که مورد بازنگری قرار گرفته و پس از موافقت اعضا تصویب شدند.

 ریاحی خاطر نشان کردند: طرح هادی روستایی طرحی است که به منظور هدایت وضعیت فیزیکی روستا، ایجاد زمینه برای توسعه و عمران روستاها، ارائه تسهیلات لازم برای بهبود مسکن روستائیان، تامین عادلانه امکانات از طریق پیش بینی زمین برای عملکردهای مختلف از قبیل مسکونی، تجاری و کشاورزی و نیز سایر نیازمندیهای عمومی روستایی توسط این نهاد تهیه و در افق ۱۰ساله و یا در صورت ضرورت با اختصاص اعتبار مورد نیاز این طرح با توجه به نیاز روستا مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان افزود: تا کنون ۶۱۹ طرح هادی روستایی در سطح استان با اعتبار ۳۹۰میلیارد ریال تهیه و بازنگری شده است.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۴۱:۲۷

31 May 2021