۰
plusresetminus
کارشناس مسائل سیاسی گفت: رسانه ها و تمام کسانی که می توانند در افکار عمومی و شورآفرینی، انگیزه سازی و امید بخشی کمک کنند باید وارد میدان شوند چراکه یک رای نیز می تواند سرنوشت ساز باشد.
یک رای هم می تواند سرنوشت ساز باشد/ شعارهای نامتعارف تبلیغاتی متوجه سیبل احساسات مردم است
بهروز مردانی نژاد کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: مردم به صورت ذاتی انقلاب را دوست دارند اما برخی از ناکارآمدی ها و عملکردهای بد ، عدم تحقق وعده ها در واقع دورویی مسئولین و دادن شعارهایی که قابل تحقق نیستند انگیزه های مردم را کم و کم کرده است.

وی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم مشارکت افزایش پیدا کند باید کاندیداها با مردم شفاف و صادقانه صحبت کنند تصریح کرد:  برخی کاندیدها  هم در سطح رسانه های ملی و هم در سطح ستادهای انتخاباتی خود را عرضه می کنند.

مردانی نژاد با بیان اینکه وظایف تمام قوا در قانون اساسی کاملا مشخص است گفت: اگر رئیس جمهور کار اجرا را رها کند و به نظریه پردازی و سیاست گذاری توجه کند، دروغ بگویید تاثیرات نامطلوب خودش را می گذارد.

 وی در خصوص ستادهای انتخاباتی شورای شهر نیز گفت: کسانی که کاندیدا شورای شهر و روستاها هستند باید در گفتار توجه داشته باشند که یک شورای شهر و روستایی چه اختیاراتی دارد و بر اساس این اختیارات و ظرفیت ها و توانایی هایی  که دارند صحبت کنند.

مردانی نژاد با اذعان بر اینکه اگر کاندیدایی صحبت هایی را بکند که غیر قابل تحقق باشد گفت:مردم متوجه این دوگانه سازی ها و  وعده های تو خالی می شوند و این عامل موجب دلسردی مردم و عدم مشارکت آن ها در انتخابات می شود.

حتی یک رای هم سرنوشت ساز است

کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه ستادهای تبلیغاتی باید مراقب باشند و همه موارد قانونی را رعایت کنند بیان داشت: رسانه ها و تمام کسانی که می توانند در افکار عمومی و شورآفرینی، انگیزه سازی و امید بخشی کمک کنند باید وارد میدان شوند چراکه یک رای نیز می تواند سرنوشت ساز باشد.

مردانی نژاد با بیان اینکه اگر مردم چه در شهر و چه در روستا بدانند که رایشان در تعیین سرنوشت کشور موثر است گفت: رای دادن یک حقی است که به گردن همه ماست و اگر درست آن را ادا نکنند قطعا" تبعاتش متوجه خود رای دهنده می شود.

وی یادآور شد: کسانی که به هر شکل رای بیاورند و وارد سیستم شوند  باید تصمیمات را اتخاذ کنند که به نفع مردم باشد چراکه تصمیمات آن ها در سرنوشت افراد و جامعه تاثیر گذار است باید به مردم انگیزه دهند.

برنامه کاندیدها باید برای مردم شفاف باشد

مردانی نژاد کارشناس مسائل سیاسی در ادامه گفت: کاندیدها باید برنامه داشته باشند، این برنامه اگر در اختیار مردم قرار گیرد و شفاف باشد، مردم می توانند با شرح وظایف شورا چه در روستا ، شهر و ریاست جمهوری اشنا شوند و بعد ببینند این برنامه ها با شرح وظایف کاندیدها تطابق دارد یا خیر در واقع مقایسه بین برنامه و شرح وظایف به وجود می آید که این چقدر برنامه ها با شرح وظایف فاصله دارد و هرچقدر نزدیک تر و منطبق تر باشد آن فرد برای مردم قابل اعتماد تر است.

وی با اشاره به اینکه مردم با یک مقایسه ساده به راحتی می توانند متوجه شوند چه کسی در چهارچوب حرکت می کند و چه کسی تنها شعار می دهد  افزود: اگر برنامه کاندیدها  هرچقدر از شرح وظایف دورتر باشد  بی اعتنایی کمتری را در پی خواهد داشت

شعارهای نامتعارف تبلیغاتی متوجه سیبل احساسات مردم است

مردانی نژاد با اشاره به اینکه شعارها نباید تنها احساسات مردم را در برگیرد گفت: فضا انتخابات مانند دوره های گذشته هنوز تبلیغاتی نشده و بیشتر جلسات درون سازمانی برای اجرای برنامه هاست.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه دوران لیبرالیسم تمام شده است گفت: تفکر لیبرالیسم فرو ریخته منتها یک عده ای نمی خواهند رهایش کنند و این خطری است که حضرت امام (ره ) روی آن تاکید کردند و گفتند چه من در میان شما باشم چه نباشم نگذارید انقلاب ما دست لیبرال ها بیفتد ، متاسفانه جامعه ما دست لیبرال ها افتاده و اقتصاد کشور را همین لیبرال ها به این مصیبت وارد کرده اند .

وی اذعان داشت : مردم باید بفهمند به تفکر و کسانی رای دهند که به کار جهادی اعتقاد دارد و کسی که خودش معتقد و عامل به کار جهادی است.

مردانی نژاد با اذعان بر اینکه مردم باید هوشیار باشند اظهار کرد:  تفکر لیبرالیستی فقط شعارهای راحت طلبانه می دهد اما هیچ معیشتی و هیچ پیشرفتی برای مردم حاصل نخواهد شد.

وی در پایان گفت: باید طبق فرمایشات رهبری دولت جوان شکل گیرد که اعتقاد به کار جهادی هم داشته باشد.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۱۶:۰۹

24 May 2021