۰
plusresetminus
مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: شما جهادگران پر انرژی و جوان هستید و من مطمئنم که می توانید این اتفاق خوب را رقم بزنید، توسعه ی پایدار کشورمان در گرو دستان پرتوان و چهره های پر مهر و اندیشه ی توانمند شماست، اگر توانستید دانش اموزان را نیز تقویت کنید.
توسعه کشور در گرو دستان پرتوان جهادگران / معلمان نباید اجازه دهند هیچ مسئله ای کارشان را تحت الشعاع قرار دهد
به گزارش جهانبین نیوز ؛ فرحناز  قائدامینی مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با با حضور  در دوره توانمندسازی مشق جهاد و در جمع جهادگران دانشجو معلمان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: قول می دهم برنامه ریزی های لازم برای شما دانشجویانی که با روحیه جهادی وارد میدان شده اید حمایت های لازم صورت گیرد و کوتاهی ها جبران شود.

وی خطاب به دانشجویان تصریح کرد: شما در حال مشق جهاد هستید و طرف مقابل شما خداوند است و خداوند به هرکسی این توفیق را نمی‌دهد ، قدر جایگاه و اسمی که به شما داده شده را بدانید.

قائد امینی با اشاره به اینکه در یک سال گذشته کرونا انقلابی را ایجاد کرده است گفت: کرونا مدارس و آموزش و پرورش را به تعطیلی کشاند اما آموزش ها همچنان ادامه دارد و همکاران ما از ابتدای پای کار بوده اند.

وی ادامه داد: معلمان در شرایط سخت آموزش را تعطیل نکردند بلکه همواره دغدغه دانش آموزان را نیز داشته اند.

 قائد امینی با بیان اینکه از سال گذشته تا به الان رهبر انقلاب دوبار درمورد معلمان صحبت کرده است گفت: رهبر انقلاب هر بار لقبی را به فرهنگیان داده است که برای انگیزه ی زندگی ما کافی است، رهبر انقلاب فرموده اند : معلمان افسران سپاه پیشرونده ی اموزش و پرورش جامعه  هستند، پیشرفت آموزش و پرورش به واسطه ی معلمان است.

وی ادامه داد: رهبر امسال فرمودند کار آموزش و پرورش قابل ستایش است، این حرف برای ما افتخار است و در عین حال افتخار برای ما مسئولیت دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه جمله ی قد هیچ جامعه ای اندازه ی قد معلمش بلند نمی‌شود کاملا درست است گفت: در جامعه ای که معلم قد و قامت پیدا کند آن جامعه موفق است.

قائد امینی اذعان داشت: در دوران کرونا متوجه شدیم که علاوه بر معلمان گروه دیگری از معلمان هستند که جهادگرانه و با روحیه ی بسیجی کمک حال آموزش مجازی هستند.

وی با بیان اینکه در استان ما در راستای آموزش مجازی اتفاقات خیلی خوب و ارزشمندی انجام شد گفت:  داشتن اپلیکیشن قدرتمند در کشور‌ی داریم که می دانیم برای ما ماندگاراست و باید آن را مدیریت کنیم.

قائد امینی اضافه کرد: همه ی ما به این باور رسیده ایم که آموزش حضوری هیچ جایگزینی ندارد، حسی که بین معلم و دانش آموز می باشد در هیچ کجا بجز ارتباط چهره به چهره منتقل نمی‌شود.

دانشجو معلمان خلاء به وجود آمده را پر می کنند

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دانشجومعلمان خلاء به وجود آمده را پر می‌کنند گفت:  کار دانشجومعلمان کامل کننده ی کار معلمان است ، من از شما تقدیر می‌کنم و از شما می‌خواهم که حس کمک را به دانش آموز بدهید.

قائد امینی ابراز کرد: دوست داریم به جایی برسیم که تمام مناطق ما درخواست بنویسند‌ که ما طالب هستیم دانشومعلمان جهادی شما در حوزه ی ما کار کنند و من می دانم که شماها میتوانید به هرحال شما عزیزانی هستید که وقتی کشورمان نیاز داشت به کارهای حماسی،جوان های ما در قالب بسیج حماسه خلق کردند امروز ما میگوییم بیش از ۳۶هزار شهید معلم و دانش اموز داریم.

وی اظهار کرد: جوان هایی که امروز ما به وجود ان ها افتخار می کنیم و قطعا شما هم پا در جای پای ان ها می گذارید و قطعا ایندگان در مورد شما صحبت ها خواهند کرد و این گان هم به وجود شما افتخار می کنند اما یادتان باشد هیچ‌چیزی شما را از مسیرتان دور نکند چون در هر قدمی برمیدارید بدانید با خدا معامله می کنید و بدانید که  مهر و محبت شمارا نسبت به ان دانش اموزان تا عمر دارند فراموش نمی‌کنند خیلی از شما معلمینتان را هنوز یادتان هست و هرگز فراموششان نمی کنید.

قائد امینی تصریح کرد: شما هم مانند ان معلم باشید که هرگز فراموش نمیشود، در ابتدای کار هستید توان دارید انرژی دارید پتانسیل دارید چشم امید دانش اموزان مناطق محرومی که به هر حال به نوعی از اموزش کامل و کیفی محروم مانده به شماست ماهم به شما امیدواریم به شما دلبستیم که ورود پیدا کنید و دانش اموزانی که محرومیت خاصی داشتند شما برطرف کنید من اینجا اعلام میکنم هر کاری که ما بتوانیم انجام بدهیم در خدمت شما هستیم.

وی اضافه کرد: ما از شما عزیزان تقدیر و تشکر می کنیم.دوره ی سال گذشته خیلی خوب انجام دادیم برای امسال هم برنامه ریزی شده.به شما برنامه داده می شود و در تابستان ۱۴۰۰هم ما نیازمند تلاش های صادقانه و خالصانه و متواضعانه ی شما عزیزان هستیم حتما برنامه ریزی و استفاده میکنیم از این تلاش شما و قدردان تلاش ها و زحمات شما هستیم امیدوارم خداوند هم به شما عزیزان نظر لطفی داشته باشد و قطعا دارد و همه ی این تلاش ها و دغدغه های شما برای روشنگری دانش آموزان انجام می دهید انشالله برای همه ی شما جزو باقیات و صالحات باشد.

نظام ما به معلمین توانمند نیاز دارد

 مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری بیان داشت: محکم کار را انجام دهید و بدانید که دعای خیر ان دانش اموزان بدرقه ی راه شماست و امروز نظام ما واقعا نیاز دارد به هم معلمین بسیار توانمند و هم افراد توانمندی که ورود پیدا کنند به جامعه و جامعه را بسازند.

قائد امینی با بیان اینکه امروز جامعه ی ما هر انچه هست حاصل کار معلمین است گفت:  اگر رئیس جمهور موفق داریم ماحصل مدارس بوده،اگر قاضی،وکیل،پزشک و معلم و... توانمند داریم حاصل کار معلمین است.

وی با اشاره به اینکه مسئولین ما هرچقدر هم که ضعیف باشند قطعا به مدرسه بر میگردد اظهار کرد: معلمان مسئولین جامعه را می سازند.

قائد امینی با اذعان بر اینکه خداوند شغل انبیا را به معلمین داده است گفت: اگر میخواهید نظاممان رشد و توسعه پیدا کند باید بتوانید مقابل دشمنان بایستید و رشد کنید.

وی در بخش دیگر از صحبت های خود گفت: کشور ما در کرونا با کشورهای دیگر متفاوت است ما دچار کرونای تحریم نیز هستیم.تحریم ها مردم را دچار مشکل و اسیب کرده است خیلی از مردم و معلمانی که به سراغشان می روید ممکن است برخورد بدی با شما داشته باشند زیرا کرونا مردم را درگیر کرده است و مقداری تاب اوری را پایین اورده است .

توسعه کشور در گرو دستان پرتوان جهادگران است

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت:  شما جهادگران پر انرژی و جوان هستید و من مطمئنم که می توانید این اتفاق خوب را رقم بزنید، توسعه ی پایدار کشورمان در گرو دستان پرتوان و چهره های پر مهر و اندیشه ی توانمند شماست، اگر توانستید دانش اموزان مارا تقویت کنید.

قائد امینی اظهار کرد: من معتقدم هر دانش اموز این قابلیت در او وجود دارد که می تواند دنیارا تغییر بدهد و یک تحول در دنیا ایجاد کند اما چه می شود که کسی بجایی میرسد که میشود روح الله خمینی دنیارا متحول می کند چه میشود که کسی میشود هیتلر و در دنیا جنگ بپا می کند این ها بستگی به معلمان دارد .

وی ادامه داد: امام وقتی صحبت میکرد مدام میگفت در محضر کدام اساتید،پس امام در وجودش این استعداد را داشته، اما بستگی دارد چطور بشناسیم، چطور رشد بدهیم، یادتان باشد که امروز ما داریم اموزش و پرورش را به دستان شما می دهیم.

قائد امینی با بیان اینکه قطع به یقین ما داریم سال های اخر را سپری میکنیم و به شما تحویل می دهیم گفت: سال های اینده هر کدام از شما در یک جای این مجموعه بزرگ هستید، بنابراین قدر خودتان را بدانید و به خدا توکل کنید که بتوانید در مقابل خدای خود و در مقابل چهره های مظلومی که در مناطق محروم هستند سربلند باشید .

وی در پایان ضمن تشکر از دانشجویان گفت: هیچ چیز نمی تواند با کار شما قابل قیاس باشد و اجازه ندهید هیچ چیزی کار شمارا تحت الشعاع قرار بدهد ،همواره بدرخشید و درخشش شما در زندگی شما خاصه در زندگی شغلی شما باشد و صحنه های زرینی را در تاریخ کشور بیافرینید و به یادگار بگذارید.
 
انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۴۲:۱۶

19 May 2021