۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
کد مطلب : ۴۷۴۳۳
دانشگاه شهرکرد و کارشناس سیاسی مطرح کرد

رویای پوشالی تصاحب جهان توسط صهیونیست‌ها/ رویاروی با صهیونیسم برای دفاع از ملت‌ها است

دانشگاه شهرکرد و کارشناس سیاسی گفت: بحث فلسطین و اشغال آن توسط صهیونیست‌ها عمیق‌تر از آن چیزی است که این روزها دیده می‌شود، صهیونیست‌ها براساس آموزه‌های تعریف شده در تورات اعتقاد دارند که یک روزی جهان باید طی سه مرحله از آن ما شود و البته برای این اعتقاد خود نقشه هم کشیده‌اند.
رویای پوشالی تصاحب جهان توسط صهیونیست‌ها/ رویاروی با صهیونیسم برای دفاع از ملت‌ها است
احمدرضا بسیح استاد دانشگاه شهرکرد و کارشناس سیاسی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: اساسا داستان فلسطین و کاری که امروزه صهیونیست‌ها انجام می‌دهند یک کار جدید، موقت و نوظهور نیست.

وی افزود: اینگونه نیست که یک گروهی روی کار آمده و مردم را از سرزمین خود آواره کرده باشند که باعث شده باشد ملت‌های مسلمان از آن‌ها دفاع کنند، گرچه حمایت از جنبه انسانیت در زمینه روز قدس نیز بسار مهم است و موضوعیت دارد.

استاد دانشگاه شهرکرد ادامه داد: بحث فلسطین و اشغال آن توسط صهیونیست‌ها عمیق‌تر از آن چیزی است که این روزها دیده می‌شود، صهیونیست‌ها براساس آموزه‌های تعریف شده در تورات اعتقاد دارند که یک روزی جهان باید طی سه مرحله از آن ما شود و البته برای این اعتقاد خود نقشه هم کشیده‌اند.

بسیج عنوان کرد: دلیل این اعتقاد صهیونیست‌ها این است که آن‌ها خود را قوم برتر می‌دانند و نظرشان این است که تنها آن‌ها انسان هستند، به عبارتی از نظر یهودیان؛ مسلمان، بودایی، مسیحی و... انسان نیستند، این در حالی است که تنها 14 میلیون یهودی در جهان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: یهودیان اعتقاد دارند در حال حاضر دست خدا برای دخل و تصرف در جهان بسته است تا زمانی که آن‌ها به عنوان قوم برگزیده صاحب جهان شوند، این تصاحب جهان طی سه مرحله نجام می‌گیرد که اولین مرحله آن از نیل تا فرات (از کشور فلسطین تا مرز ایران) است و کشورهایی که در این میان وجود دارد همگی به یهودیان می‌رسد.

کارشناس سیاسی اضافه کرد: در مرحله دوم تصاحب از عراق تا سوؤیس در قلب اروپا است و مرحله سوم کل کره زمین است، در نمادهای فراماسونرها و شیطان پرستان که از شاخه‌های صهیونیسم هم به شمار می‌روند، هم آورده شده است که یک مار دور کره زمین چنبره می‌زند و دم خود را در دهانش قرار می‌دهد و این کنایه از آن است که کل جهان به یهودیان می‌رسد.

بسیج یادآورشد: اعتقاد صهیونیست‌ها این است که آن‌ها می‌توانند از طریق کارهای شیطانی حاکم جهان شوند به همین علت است که از نظر آن‌ها هدف وسیله را توجیه می‌کند و اینکه حق دارند از هر روش و امکاناتی استفاده کنند تا به نتیجه برسند.

وی تصریح کرد: از نظر یهودیان، حضرت سلیمان مشرک و بت پرست بود، وی معبدی در زیر مسجد الاقصی ساخته و در صندوقی که در آنجا قرار دارد یک لوح یا فرمان و همچنین عصای حضرت موسی قرار گرفته است، یک گوساله با بدنی قرمز وجود دارد، وقتی این حیوان کشته شد خونش در ده جای مختلف ریخته می‌شود؛ سپس جنگی به نام آرماگدون شروع می‌شود، همه آنهایی که مخالف یهودیان هستند کشته و در نتیجه یهودیان حاکم جهان می‌شوند.

استاد دانشگاه شهرکرد بیان کرد: بنابراین دشمنی با یهودیان به نوعی دفاع از خودمان است، چون ما هم در معرض این رفتار زیاده‌خواهی یهودیان قرار داریم، یعنی تنها بحث یک سرزمین خاص و مردم یک کشور به نام فلسطین نیست.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

ساعت:

۱۴:۲۷:۵۸

6 May 2021