۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۴۵۳۹۵
رئیس سابق جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری؛

سهم بخش کشاورزی در اشتغال از 15 درصد به 22 درصد رسیده است

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه نرخ بیکاری سال 97 و 98، 20 درصد بوده اما در حال حاضر 15 درصد است بیان داشت: سهم بخش کشاورزی در شتغال 15 درصد و امروز به 22 درصد رسیده است.
سهم بخش کشاورزی در اشتغال از 15 درصد به 22 درصد رسیده است
به گزارش جهانبین نیوز ؛ ذبیح الله غریب رئیس سابق جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ؛ اظهار کرد: پروژه کشاورزی زیادی در استان چهارمحال و بختیاری اجرا شده است که به تولید ، ثروت و  اشتغال در هر زمانی کمک کرده است.

وی با اشاره به اینکه بخش کشاورزی طرح ها و سندهایی را تدوین کرده است بیان داشت: ده ها سندی که امروز تحویل داده شده در حوزه  بخش کشاورزی است.

غریب با اشاره به اینکه نرخ بیکاری سال 97 و 98،  20 درصد بوده اما در حال حاضر 15 درصد است بیان داشت: سهم بخش کشاورزی در شتغال 15 درصد و امروز به 22 درصد رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه این استان رتبه اول تولیدات ماهیان سردآبی را به خود اختصاص داده است گفت: 25 هزار تن ماهی غرل آلا تولید می شود که اشتغال آن از 800 به 2200 رسیده است.

از آمایش سرزمین در تحول بخش کشاورزی باید استفاده شود

عطاء الله ابراهیمی رئیس جدید جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم اظهار کرد: استان ما دارای پتانسیلهای زیادی است و امکان جهش اساسی در بخش کشاورزی و تولید را دارد.

وی  با اشاره به اینکه باید از پتانسیل های استان به ویژه آمایش سرزمین استفاده شود گفت: بخش کشاورزی بسیار تاثیر گذار است و ما باید از پتانسیل هایی که در اختیار داریم بتوانیم بهترین استفاده را بکنیم.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه بخش کشاورزی با رشد 8 و نیم درصدی مواجه بوده است گفت: با هم فکری و هم دلی در استان می توان کارهای بزرگی را انجام داد.

وی یادآور شد: بنده با نیروی انسانی متفکر، خرد جمعی و هم فکری کاملا" موافق هستم و عقیده من بر این است که همه این ها در کنار هم باید باشد تا بتوان کار را پیش برد.
 
انتهای پیام/1020ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۲۵:۰۴

1 Sep 2020